نجات زن جوان از میان دود و آتش

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری اصفهان گفت: حضور به موقع ماموران آتشنشانی جان زن جوان را از مرگ حتمی نجات داد.

نجات زن جوان از میان دود و آتش

به گزارش ایمنا، آتشپاد بهزاد بزرگزاد مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری اصفهان گفت: ساختمان دو طبقه واقع در خیابان مشتاق دچار حریق شد که با اطلاع به سامانه 125بلافاصله ستادفرماندهی اکیپ ایستگاه های 4و5، مدیر و افسر کشیک را به محل حادثه اعزام شدند
وی اظهار کرد: پس از رسیدن اکیپ اعزامی به محل شاهد حریق و دود ناشی از حریق در طبقه دوم ساختمان بودند که با توجه به وسعت دود و شعله اکیپ عملیاتی به دو گروه مجزا تقسیم و همزمان اکیپ اول با استفاده از دستگاه تنفسی و لباس مقاوم در برابر حریق شروع به جستجو در دود و اکیپ دوم نسبت به اطفاء حریق اقدام نمودند.
بزرگزاد عنوان کرد: با حضور به موقع اکیپ اعزامی خانم جوانی که در طبقه دوم در میان انبوهی از دود محبوس شده بود که با اقدام سریع آتش نشانان از ساختمان خارج و به بیرون انتقال داده شد.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری اصفهان خاطر نشان کرد بانوی جوان که دچار سوختگی سطحی شده بود توسط اکیپ اعزامی تحویل عوامل اورژانس و به بیمارستان انتقال داده شد، خوشبختانه حریق فوق تنها خسارت مالی در برداشته است.
وی در آخر بیان کرد حضور به موقع آتش نشانان در محل و عکس العمل سریع آنان از سرایت حریق به طبقه اول و هم چنین دیگر ساختمانهای مجاور جلوگیری بعمل آمد که میتوانست خسارت جبران ناپذیری به همراه داشته باشد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار