برگزاری نمایشگاه عکس دفاع مقدس در گالری سوره اصفهان

مدیر خانه ادبیات پایداری حوزه هنری استان اصفهان گفت: به همت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اصفهان نمایشگاه عکس دفاع مقدس از فردا به مدت یک ماه در گالری سوره برپا می‌شود.

مدیر خانه ادبیات پایداری حوزه هنری استان اصفهان گفت: به همت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اصفهان نمایشگاه عکس دفاع مقدس از فردا به مدت یک ماه در گالری سوره برپا می‌شود.
منصور قربانی در گفت‌وگو با تسنیم پیرامون فعالیت‌های صورت‌گرفته در مورد هفته دفاع مقدس دربخش ادبیات پایداری حوزه هنری اظهار داشت: از فعالیت‌های صورت گرفته می‌توان به برگزاری نمایشگاه عکس دفاع مقدس در تاریخ 30 شهریورماه تا 30 مهرماه که با همت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اصفهان در گالری سوره اشاره کرد. برگزاری نشست تخصصی شب شعر دفاع مقدس را از اول مهرماه در خانه هنرمندان پیش‌رو داریم.
مدیر خانه ادبیات پایداری حوزه هنری استان اصفهان تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه عکس‌های هوایی دفاع مقدس که برگرفته از عکس‌هایی است که هواپیماها برای شناسایی اطلاعاتی می‌گرفتند از 3 شهریور ماه تا 6 مهرماه در مرکز فرهنگی مطالعات پایداری برگزار می‌شود.
وی پیرامون برگزاری مراسم‌های دیگری همچون شب‌های خاطره دفاع مقدس اظهار داشت: نخستین مراسم شب‌های خاطره در 5 مهرماه در مرکز مطالعات پایداری برگزار می‌شود و همچنین این مراسم اول مهرماه در سمیرم وسپس در کاشان برگزار خواهد شد که همچنان هماهنگی‌های لازم برای برگزاری در کاشان صورت نگرفته است.
قربانی با اشاره به اینکه مراکز فرهنگی، مساجد و مدارس در صورتی که بخواهند متناسب با هفته دفاع مقدس فعالیت‌هایی را انجام دهند می‌توانند با مراجعه به حوزه هنری از امکانات آن برخوردار شوند، خاطرنشان کرد: در صورتی که با مراجعه کنند و فرم‌های مربوطه را پر کنند می‌توانیم آرشیو عکس‌های دفاع مقدس را در اختیار این مراکز قرار داده همچنین شرایطی فراهم شده است که بتوانیم درصورت درخواست مساجد و مدارس و مراکز فرهنگی روایان خانم و آقا را برای مباحث روایت‌گری بفرستیم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار