معاون شهردار اصفهان: نظارت بر نحوه کار 8500 سرویس مدرسه صورت می‌گیرد

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان کاهش و روان شدن ترافیک را هدف معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان دانست و گفت: در ستاد مهر نظارت بر نحوه کار حدود 8500 سرویس مدارس صورت می‌گیرد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان کاهش و روان شدن ترافیک را هدف معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان دانست و گفت: در ستاد مهر نظارت بر نحوه کار حدود 8500 سرویس مدارس صورت می‌گیرد.

به گزارش فارس ، مراسم افتتاحیه ستاد مهر شهر اصفهان صبح امروز با حضور نمایندگان ارگان‌های مختلف از جمله آموزش و پرورش، معاونت حمل و نقل شهرداری اصفهان و پلیس راهور در گلستان شهدای اصفهان برگزار شد.

علیرضا صلواتی در این مراسم کاهش و روان شدن ترافیک را هدف معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان دانست و عنوان کرد: در ستاد مهر نظارت بر نحوه کار حدود 8500 سرویس مدارس صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به برنامه‌های معاونت حمل و نقل و ترافیک تصریح کرد: نگاه شهردار منتخب و شورای پنجم به موضوع حمل و نقل عمومی بدون شک در شش ماهه دوم اتفاقات بسیار خوبی را برای ترافیک شهر رقم می‌زند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان اضافه کرد: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته به زودی سرفاصله حرکت مترو افزایش پیدا می‌کند و طول زمان بهره‌برداری هم کاهش پیدا می‌کنند.

وی با بیان این که قرار است شهر اصفهان به زودی صاحب ۴۰۰ اتوبوس سازگار با محیط‌زیست شود، گفت: همچنین با هماهنگی صورت گرفته اتوبوس‌ها متروی اصفهان را تغذیه می‌کنند تا مردم از این حمل و نقل پاک استفاده کنند.

از حاشیه‌های این مراسم حضور و نشستن مدیران شهری بر نیمکت‌هایی بود که به صورت نمادین به جای صندلی ورودی گلستان شهدای اصفهان قرار داشت، بود.

در ادامه این مراسم محمدحسن قائدی‌ها مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان مدارس اصفهان را آماده میزبانی از دانش‌آموزان اعلام کرد و یادآور شد: امروز کلاس اولی در حالی سال تحصیلی خود را شروع می‌کنند که تمام برنامه‌ریزی برای استقبال از این دانش‌آموزان صورت گرفته است.

تجدید میثاق با شهدا، اجرای گروه سرود، نمایش حرکت‌های پهلوانی و خواند دکلمه توسط دختران دانش‌آموز از دیگر برنامه‌های افتتاحیه ستاد مهر شهر اصفهان بود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار