سازمان لیگ اهمیتی به عدم حضور سرمربیان در نشست‌های خبری نمی‌دهد

درحالی دو تیم سپاهان و پرسپولیس در هفته هفتم فردا به مصاف همدیگر می‌روند که بازهم سرمربی تیم مهمان در نشست خبری پیش از دیدار حضور پیدا نمی‌کند.

درحالی دو تیم سپاهان و پرسپولیس در هفته هفتم فردا به مصاف همدیگر می‌روند که بازهم سرمربی تیم مهمان در نشست خبری پیش از دیدار حضور پیدا نمی‌کند.
به گزارش فارس در حالی هفتمین هفته از مسابقات لیگ برتر از امروز آغاز می‌شود که در حساس‌ترین دیدارهای این هفته دو تیم اصفهان به مصاف سرخابی‌های پایتخت می‌روند.
طبق برنامه امروز یعنی یک روز پیش از مسابقه قرار است نشست خبری سرمربیان دو تیم برگزار شود اما همانند آنچه که این روزها در اصفهان رایج شده، سرمربی تیم مهمان از حضور در جمع رسانه‌های اصفهان خودداری می‌کند.
طبقه گفته مدیر رسانه‌ای باشگاه پرسپولیس تهران به دلیل اینکه تیم با اتوبوس به اصفهان سفر می‌کند، سرمربی این تیم امکان حضور در کنفرانس خبری را ندارد؛ این درحالی است که تیم با اتوبوس باشگاه به اصفهان سفر می‌کند و می‌تواند زمان حرکت را تغییر دهد.
این نخستین باری نیست که سرمربیان مهمان در کنفرانس پیش از بازی حضور پیدا نمی‌کنند و پیش از این نیز چنین اتفاقاتی در اصفهان رخ داده است به طوری که در این فصل از رقابت‌ها و در 7 دیداری که در اصفهان برگزار شده است، تنها دو نشست با سرمربیان دو تیم برگزار شده که یکی از این دو دیدار نیز دربی اصفهان بوده است.
خبرنگاران و اصحاب رسانه اصفهان نیز که پیش از این بارها نسبت به این موضوع معترض بودند، هربار این اعتراض خود را با تحریم نشست‌های خبری و سوال نپرسیدن نشان داده‌اند اما هیچ اقدام موثری برای برخورد با این اتفاق در سازمان لیگ وجود ندارد.
مرتضی رمضانی‌راد مدیر رسانه‌ای باشگاه سپاهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این باره اظهار کرد: تا زمانی که هیچ الزامی برای برگزاری نشست‌های خبری پیش از مسابقه نباشد، شاهد این اتفاقات خواهیم بود.
وی افزود: سازمان لیگ اهمیتی به عدم حضور سرمربیان در نشست‌های خبری نمی‌دهد و همین عاملی می‌شود که سرمربیان مهمان به راحتی قید حضور در نشست خبری را بزنند.
عدم حضور برانکو در نشست خبری پیش از بازی عاملی شد تا مسؤولان باشگاه سپاهان نیز تصمیم بگیرند که به کلی نشست خبری پیش از مسابقه را برگزار نکنند و کرانچار سرمربی این تیم به صورت مجازی و یا در تمرین پاسخگوی خبرنگاران و اصحاب رسانه باشد

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار