عملیات اجرایی برای رفع مشکلات منظریه خمینی‌شهر کلید خورد

با امضاء توافق‌نامه‌ای میان شهرداری خمینی‌شهر با اداره راه شهرسازی، عملیات اجرایی و عمرانی برای رفع معضل ۲۵ سال شهرک منظریه خمینی شهر کلید خورد.

عملیات اجرایی برای رفع مشکلات منظریه خمینی‌شهر کلید خورد

رسول زرگر پور بعدازظهر سه‌شنبه در مراسم اجرایی توافق‌نامه شهرک منظریه خمینی‌شهر اظهار داشت: مطابق قولی که به مردم خمینی‌شهر داده بودم عملیات عمرانی منظریه خمینی‌شهر آغاز شد .

وی با اشاره به اینکه رفع مشکل اختلافات شهرک منظریه به یک معضل ۲۵ ساله برای مردم خمینی‌شهر و ساکنین این شهرک تبدیل‌شده بود، ادامه داد: این مشکل در حدود چهار ماه در جلسه مشترک مجمع نمایندگان استان به مسئولان شهرستان خمینی‌شهر مطرح می‌شد .

استاندار اصفهان ادامه داد: با بررسی‌های انجام‌شده مشخص شد که علت اصلی عقب‌ماندگی رفع معضلات شهرک منظریه اختلافات میان شهرداری خمینی‌شهر با اداره کل راه و شهرسازی بود .

وی با اشاره به اینکه در جلسه مشترک مجمع نمایندگان استان وعده دادم این معضل ۲۵ ساله را پیگیری و حل کنم، گفت: در ماه‌های گذشته شخصاً برای کاهش اختلاف‌نظرها این دو دستگاه اقدام کردم.

زرگرپور ادامه داد: در ماه‌های گذشته سه جلسه مشترک در محل استانداری برگزار شد و اختلاف‌نظر شهرداری خمینی‌شهر و اداره کل راه و شهرسازی برسی و اعلام نظر کارشناسی شد .

وی با بیان اینکه بعد از گذشت ۲۵ سال تفاهم‌نامه بین شهرداری خمینی‌شهر با اداره کل راه استان به امضاء رسید، بیان داشت: طبق این توافق‌نامه تمام تأسیسات رو بنایی شهرک منظریه اعم از جدول‌گذاری، آسفالت و عملیات عمرانی شهرک منظریه به شهرداری خمینی‌شهر به‌عنوان متولی واگذار شد .

استاندار اصفهان افزود: معادل هزینه‌های عمرانی انجام‌شده توسط شهرداری خمینی‌شهر در شهرک منظریه اراضی دولتی منطقه چشمه لادر و منطقه صنعتی دوشاخ با کاربری گردشگری و صنعتی واگذار شد .

وی تاکید کرد: طبق این توافق‌نامه شهرداری خمینی‌شهر موظف است با واگذاری و فروش این اراضی اعتبارات لازم برای عمران و ارائه خدمات عمرانی و رو بنائی برای ساکنین شهرک منظریه را تأمین کند .

زرگرپور از شهردار و اعضای شورای شهر خمینی‌شهر خواست هر چه سریع‌تر عملیات عمرانی و مراحل این توافق‌نامه را اجرایی کنند .

وی در خصوص مشکلات و مطالبات مطرح‌شده در خصوص مصلای نماز جمعه، مساجد مجموعه مسکونی پردیسان و مسکن مهر توسط امام‌جمعه خمینی‌شهر گفت: در مورد این موضوعات تفاهم‌نامه لازم میان شهرداری و اداره کل راه و شهرسازی انجام‌شده و در آینده نزدیک کلنگ و عملیات احداث مصلای جدید خمینی‌شهر و مساجد موردنیاز آغاز خواهد شد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار