مشکلات کارخانه پلی اکریل با قول وزیر صنعت پیگیری می‌شود

نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس گفت: ملاقات شخصی با وزیر صنعت، معدن و تجارت پیرامون برطرف کردن مشکلات کارخانه پلی اکریل داشتم و وزیر صنعت قول داد مشکل پلی اکریل و صنایع تعطیل و نیمه تعطیل شهرستان را برطرف کند.

نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس گفت: ملاقات شخصی با وزیر صنعت، معدن و تجارت پیرامون برطرف کردن مشکلات کارخانه پلی اکریل داشتم و وزیر صنعت قول داد مشکل پلی اکریل و صنایع تعطیل و نیمه تعطیل شهرستان را برطرف کند.
به گزارش تسنیم ، زهرا سعیدی جمعه در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که شهرستان مبارکه با دارا بودن بیش از 400 واحد صنعتی یکی از شهرستان‌هایی است که آمار بالای بیکاری را داراست و یکی از معضلات به وجود آمده در این شهرستان تعطیلی کارخانه پلی اکریل است، در این راستا پیگیری‌ها به کجا رسیده اظهار داشت: تقریباً می‌توان گفت ماهانه دو جلسه برای وضعیت پلی اکریل با وزرای وقت تشکیل داده و چندین ارتباط تلفنی با رئیس صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان داشتیم.
وی افزود: همچنین ملاقات شخصی با وزیر صنعت، معدن و تجارت پیرامون برطرف شدن مشکلات کارخانه پلی اکریل داشتم و وزیر صنعت قول داد مشکل پلی‌اکریل و صنایع تعطیل و نیمه تعطیل شهرستان را برطرف کند.
نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس با اشاره به قول وزیر صنعت، معدن و تجارت برای رسیدگی به وضعیت کارخانه‌های تعطیل و نیمه تعطیل گفت: البته ایشان به قولی که دادند عمل کردند و یکی از دستورات وی این بود که معاون وزیر صنعت جلسه‌ای در استانداری تشکیل دادند و بسیاری از مشکلات برطرف شد.
وی تصریح کرد: در بحث تأمین مواد اولیه کارخانه پلی اکریل هم با پالایشگاه صحبت کردیم و قرار است که مواد اولیه تأمین و در اختیار کارخانه قرار گیرد و امیدواریم این کارخانه مجدداً راه‌اندازی شود در این راستا ما پیگیر این موضوع هستیم.
سعیدی پیرامون مسئله اشتغال بیان کرد: در این مورد حقی از مردم شهرستان مبارکه ضایع شده است که بحثی برای بومی پذیری در قانون نداشتیم، در این راستا پیشنهادی ارائه شد و نوبت بومی پذیری با اولویت محل سکونت نزدیکتر در دستور کار مجلس قرار گرفت و نمایندگان هم به این موضوع رأی دادند، در این رابطه ما انتظار داریم اجراکنندگان در اجرای این قانون به ما یاری برسانند و ما شاهد عدم حمایت از این قانون نباشیم.
وی با اشاره به طرح اصلاح قانون ممنوعیت به‌کارگیری بازنشستگان گفت: با وجود مخالفت‌های فراوان، این قانون با رأی بالای نمایندگان مصوب و قرار شد در کمیسیون اجتماعی این طرح مورد بررسی قرار گیرد، از این رو امیدواریم کمک شایانی به بحث اشتغال در سطح کشور صورت گیرد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار