کشاورز: سال ویژه¬ای برای من بود/ به دنبال تکرار قهرمانی در باشگاه‌های آسیا هستیم

کاپیتان تیم فوتسال گیتی پسند گفت: بسیار خوشحال هستم که توانستیم با قهرمانی که امروز به دست آوردیم، مردم اصفهان را خوشحال کنیم و نتیجه یک فصل تلاش و زحمت تیم را بدست آوردیم، امیدوارم قهرمانی در آسیا را نیز تکرار کنیم.

کشاورز: سال ویژه¬ای برای من بود/ به دنبال تکرار قهرمانی در باشگاه‌های آسیا هستیم

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، محمد کشاورز پس از قهرمانی تیمش در لیگ­برتر فوتسال اظهار داشت: بسیار خوشحال هستم که توانستیم با قهرمانی که امروز به دست آوردیم، مردم اصفهان را خوشحال کنیم و نتیجه یک فصل تلاش و زحمت تیم را بدست آوردیم، امیدوارم قهرمانی در آسیا را نیز تکرار کنیم.

وی ادامه داد: از تماشاگران تشکر می­کنم که ما را تنها نگذاشتند و خرسندم که توانستیم با این قهرمانی پاسخ حمایت یک فصل مردم اصفهان را بدهیم و آن‌ها را شاد کنیم و به آنها عیدی بدهیم.

کاپیتان تیم فوتسال گیتی­پسند پیرامون فراز و نشیب­های خودش در تیم­ملی و گیتی­پسند گفت: سال ویژه­ای برای من بود. قهرمانی و سومی جهان بسیار دلچسب بود اما در این بین دچار مصدومیت سختی شدم و نزدیک 3 ماه از میادین دور بودم اما خدارا شاکرم که به خوبی به پایان رسید.

وی در خصوص وضعیت تیم گیتی پسند در رقابت‌های آسیایی خاطر نشان کرد: بعد از قهرمانی در لیگ برتر باید به فکر داشتن تیمی منسجم برای حضور در رقابت‌های آسیایی باشیم، تمام تلاش ما تکرار قهرمانی در باشگاه‌های آسیا است، که امیدوارم با حمایت مردم بتوانیم به آن دست یابیم، ما حرف‌های زیادی برای گفتن در آسیا داریم.

کاپیتان سابق تیم ملی در خصوص اردوی تیم ملی و نفرات دعوت شده به آن گفت: من در جریان موضوع تیم ملی نیستم، ما فکر می‌کنم مسئولان ملی در نظر دارند بیشتر از بازیکنان جوان استفاده کنند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار