سهمیه آسیا همچنان دور می‌شود

دو تساوی بد موقع از جانب دو تیم اصفهانی باعث شد تا سپاهان و ذوب‌آهن فرصت نزدیک شدن به سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را از دست بدهند.

سهمیه آسیا همچنان دور می‌شود

به گزارش ایمنا، هرچند که استقلال تهران با گل دیرهنگام لئوناردو پادوانی موفق شد سه امتیاز بازی خودش در مقابل سایپا را بگیرد ولی 2 تیم اصفهانی می‌توانستند با گرفتن سه امتیاز در بازی‌های این هفته خودشان همچنان به کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا امیدوار باشند که البته این اتفاق عملی نشد. در اصفهان ذوب‌آهن بعد از کسب چهار باخت متوالی در حالی میزبان نفت تهران بود که در این سال های اخیر نفتی‌ها تقریبا حریفی همیشه مغلوب در مقابل ذوب‌آهن بوده‌اند و همین پیشینه ذهنی می‌توانست عامل برتری ذوب‌آهن باشد اما گل اکبر صادقی که به تیم سابق خودش زد حتی می‌توانست ذوب‌آهن را به پنجمین باخت متوالی در لیگ هم برساند که خوشبختانه باز هم بنسون وارد عمل شد و یک امتیاز به حساب ذوب‌آهن واریز کرد. این تساوی هرچند که بعد از چهار باخت حداقل یک اتفاق بهتر به حساب می‌آید ولی با این وجود روند نتیجه‌گیری ذوب‌آهن به صورتی بوده که در صورت ادامه ممکن است شاگردان حسینی حتی به رتبه دو رقمی جدول لیگ هم سقوط کنند چون فاصله ذوب‌آهن به فولاد رده دهمی فقط چهار امتیاز است. البته ذوب‌آهنی‌ها برخلاف بقیه تیم های لیگ برتری یک سفر دیگر به تاشکند را هم تجربه کرده‌اند و در بازگشت باید حسینی با استفاده از فرصت پیش آمده تیمش را آماده بازگشت به جریان لیگ هم بکند.
سپاهان و روزهای بدون ویسی
عبدالله ویسی بعد از قهرمانی با استقلال خوزستان این روزها به شدت درگیر مشکلات گوارشی شده و دلیل اصلی آن هم استرس و فشاری است که این چند ماه اخیر بر روی نیمکت سپاهان تحمل کرده است. این بیماری ویسی را از سپاهان دور کرد تا دستپخت مشترک کریم قنبری و مجید بصیرت سپاهان را به دیدار سیاه‌جامگان بفرستد. برتری تاکتیکی 90 دقیقه‌ای سپاهان در مقابل حریف مشهدی که البته با دریافت یک گل بد موقع همراه شد نزدیک بود تا کار را برای این تیم بسیار سخت کند اما باز هم مطابق معمول این چند هفته اخیر مسعود حسن‌زاده وارد عمل شد و با گذر از دفاع اتوبوسی سیاه‌جامگان گل تساوی تیمش را به ثمر رساند. پیروزی سپاهان در این بازی می‌توانست سپاهان را دوباره به یکقدمی ذوب‌آهن برساند که این اتفاق عملی نشد. با این حال تساوی در مشهد نتیجه آنچنان بدی به حساب نمی‌آید و سپاهان با چهار امتیازی که در این 2 بازی گرفته تا حدودی از شرایط بحرانی خودش آن هم بعد از سه باخت متوالی فاصله گرفته است. تنها نگرانی هواداران این تیم بازگشت عبدالله ویسی به نیمکت سپاهان است که البته خوشبختانه فعلا بازی دیگری در پیش روی سپاهان قرار ندارد و سرمربی سپاهان می‌تواند با گذراندن دوران نقاهت، پر قدرت بر سر تمرینات تیمش حاضر شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار