برگزاری پنجمین دوره مسابقات شهرستانی المپیادآماده در فریدونشهر

پنجمین دوره مسابقات شهرستانی المپیاد آماده با هدف رشد و شکوفایی استعدادهای علمی و امدادی، افزایش روحیه کار جمعی و همچنین افزایش سطح آگاهی دانش آموزان عضو هلال احمر در دوبخش خواهران وبرادران برگزار شد.

برگزاری پنجمین دوره مسابقات شهرستانی المپیادآماده در فریدونشهر

پنجمین دوره مسابقات شهرستانی المپیاد آماده با هدف رشد و شکوفایی استعدادهای علمی و امدادی، افزایش روحیه کار جمعی و همچنین افزایش سطح آگاهی دانش آموزان عضو هلال احمر در دو بخش خواهران و برادران در قالب تیم های 14 نفره در شهرستان فریدونشهر برگزار شد.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان فریدونشهر گفت: دانش آموزان در این طرح پس از ثبت نام و گذراندن دوره های آموزشی امداد و کمک های اولیه با مباحثی همچون پانسمان و بانداژ، شکستگی و آتل بندی، اطفای حریق، ارزیابی و کنترل علایم حیاتی و اسکان اضطراری آشنا شده و مهارت های عملی را در زمینه های حمل مصدوم، احیای قلبی و ریوی، پناهگیری و خروج ایمن فرا می گیرند.

رقابت ها ابتدا در درون مدرسه و باشرکت در المپیاد درون مدرسه ای آماده به صورت آزمون کتبی بوده وسپس
دانش آموزان راه یافته به مرحله شهرستانی در این المپیاد شرکت می نمایند. در این مسابقات دانش آموزان به صورت عملی و کتبی با هم به رقابت می پردازند.

از این میان تیم های برتر به مرحله استانی راه می یابند.

موسوی با اشاره به فعالیت های سازمان جوانان گفت: فعالیت های امدادی و فعالیت های بشر دوستانه دو بخش مهم در برنامه های سازمان را تشکیل می دهند و کانون های دانش آموزی در کانون این فعالیت های ضروری قرار دارند.
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار