قیمت بلیت قطار نوروز امسال افزایشی ندارد

مدیرکل راه آهن اصفهان با تاکید بر اینکه قیمت بلیت قطارها در ایام نوروز 96 افزایشی نداشته است، گفت: در مجموع تعطیلات 21 روزه نوروز 96، شاهد 126 حرکت ورودی و خروجی قطار از راه آهن اصفهان هستیم که 84 قطار مربوط به مقصد مشهد - اصفهان و بلعکس است.

قیمت بلیت قطار نوروز امسال افزایشی ندارد

حسن ماسوری در گفتگو با خبرنگار ایمنا در خصوص وضعیت حرکت قطارها در ایام پیک سفرهای نوروز96، اظهار داشت: در ایام پیک سفرهای نوروزی که از 25 اسفند امسال تا 15 فروردین سال 96 ادامه دارد، روزانه شاهد حرکت سه قطار از اصفهان هستیم.
وی بیان داشت: از این تعداد 2 قطار به مقصد مشهد و یک قطار به صورت یک روز در میان به مقصد تهران و بندرعباس حرکت خواهد کرد.
مدیرکل راه آهن اصفهان با اشاره به اینکه در پیک 21 روزه تعطیلات نوروزی در سه مسیر یاد شده، 63 قطار از اصفهان خارج و 63 قطار وارد اصفهان می شوند، افزود: در مجموع شاهد 126 حرکت ورودی و خروجی قطار از راه آهن اصفهان در تعطیلات نوروز 96 هستیم که 84 قطار مربوط به مقصد مشهد - اصفهان و بلعکس است.
وی همچنین بیان داشت: روزانه حدود 1600 مسافر ورودی و خروجی در مقصد اصفهان- مشهد و بالعکس حرکت می کنند.
ماسوری در خصوص قیمت بلیت قطارها در ایام نوروز 96، اظهار داشت: خوشبختانه بلیت قطارها برای نوروز امسال نسبت به سال گذشته هیچ افزایشی قیمتی نداشته ونرخ ها تغییری نکرده است.
وی گفت: براین اساس قیمت بلیت قطار غزال مسیر مشهد- اصفهان 114 هزار تومان، قطار نورالرضا 116 هزار تومان و قطار غدیر 143 هزار 500 تومان است.
مدیرکل راه آهن اصفهان با اشاره به اینکه نرخ بلیت قطار اصفهان- تهران نیز در این ایام شناور است، بیان داشت: قیمت بلیت این مسیر بین 36 تا 46 هزار تومان در نوسان است همچنین نرخ بلیت مسیر اصفهان- بندرعباس نیز بین 68 تا 88 هزار تومان است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار