صدرنشینی دو استقلال و امیدواری ذوب‌آهن

در پایان دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا دو تیم ایرانی در صدر جدول گروه‌های خود قرار گرفتند.

صدرنشینی دو استقلال و امیدواری ذوب‌آهن

به گزارش ایمنا، در هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، 2 پیروزی، یک تساوی و یک شکست سهم ایرانی‌ها بود. استقلال و ذوب آهن 2 پیروزی برابر تیم‌های ازبکستانی به دست آوردند و تقابل استقلال خوزستان و پرسپولیس برابر تیم‌های قطری یک تساوی و یک شکست در پی داشت.
در پایان دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا استقلال تهران و استقلال خوزستان در گروه خود صدرنشین شدند و ذوب آهن و پرسپولیس نیز در رده سوم گروه خود قرار گرفتند.
در میان تیم‌های ایرانی استقلال خوزستان با هفت امتیاز بهترین عملکرد و پرسپولیس با چهار امتیاز و تفاضل گل منفی بدترین عملکرد را دارند.
گروه A/ صدرنشینی شاگردان منصوریان در آزادی
در گروهی که در پایان هفته دوم همه تیم‌ها سه امتیازی بودند استقلال موفق شد با پیروزی 2 بر صفر برابر لوکوموتیو تنها تیم پیروز هفته سوم در این گروه نام بگیرد و با 6 امتیاز صدر جدول را مقتدرانه به دست آورد. در دیگر دیدار گروه نیز الاهلی امارات و التعاون عربستان مساوی کردند تا همه چیز به نفع استقلال رقم بخورد.
نتایج هفته سوم و جدول گروه A به شرح زیر است:
استقلال 2 - لوکوموتیو ازبکستان صفر
الاهلی امارات صفر - التعاون عربستان صفر


گروه B/ آقایی ادامه دار استقلال خوزستان
هرچند شاگردان سیروس پورموسوی در خانه برابر لخویای قطر متوقف شدند اما این نتیجه برای ادامه صدرنشینی آنها کافی بود. استقلال خوزستان البته شانس‌های زیادی برای پیروزی در این بازی داشت که همگی از دست رفت. بهترین تیم ایرانی لیگ قهرمانان آسیا تا هفته سوم شانس خوبی برای صعود از گروه دارد.
نتایج هفته سوم و جدول گروه B به شرح زیر است:
استقلال خوزستان یک - لخویا قطر یک
الفتح عربستان 3 - الجزیره امارات یک


گروه C/ ذوب آهن با شکست بنیادکار به آسیا بازگشت
نماینده اصفهانی ایران در لیگ قهرمانان آسیا با نتایج ضعیفی که در لیگ و آسیا کسب می‌کرد کاملاً در بحران بود اما فقط یک برد روحیه بخش در تاشکند می‌توانست ذوب آهن را دوباره به رقابت‌های این فصل بازگرداند، ذوب آهن در تاشکند بنیادکار را شکست داد تا با توجه به تساوی العین و الاهلی در دیگر دیدار گروه، سبزها به صعود از گروه امیدوار شوند.
نتایج هفته سوم و جدول گروه C به شرح زیر است:
بنیادکار ازبکستان صفر - ذوب آهن 2
الاهلی عربستان 2 - العین امارات 2


گروه D/ پرسپولیس مغلوب ستاره‌های الریان
شاگردان برانکو ایوانکوویچ در یکی از مهم‌ترین دیدارهای گروه D لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه 3 بر یک مغلوب الریان شدند تا 3 بازی دور برگشت بیش از پیش برای پرسپولیس و صعود این تیم سرنوشت ساز شود. حالا صعود پرسپولیس از گروه وابستگی زیادی به 6 امتیاز خانگی این تیم در دور برگشت دارد و سرخ‌های تهران چاره‌ای جز برد در این دو بازی ندارند.
نتایج هفته سوم و جدول گروه D به شرح زیر است:
الریان قطر 3 - پرسپولیس یک
الوحده امارات 2 - الهلال عربستان 2

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار