امکان اسباب کشی فقط با هماهنگی کلانتری محل

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: اسباب کشی در ایام نوروز فقط با هماهنگی کلانتری محل امکان پذیر است.

امکان اسباب کشی فقط با هماهنگی کلانتری محل

به گزارش ایمنا، فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از ممنوعیت اسباب‌کشی در ایام نوروز خبر داد و گفت: افراد برای اسباب کشی در محدوده زمانی 27 اسفندماه سال جاري تا پایان روز چهاردهم سال 96 ، باید از کلانتری محل مجوز لازم را دريافت كنند.
سرهنگ حسن ياردوستي گفت : با توجه به افزايش مسافرت ها در ايام نوروز و خالي بودن بسياري از منازل و در راستاي پيشگيري از وقوع سرقت در اين ايام ،طرح ممنوعيت اسباب كشي اجرا مي شود .
وي ادامه داد: كليه افراد براي اسباب کشی و جابجايي وسايل منزل در محدوده زمانی 27 اسفند ماه امسال تا پایان روز چهاردهم سال 96 ، باید باكلانتري محل هماهنگ شوند.
وي ادامه داد: اسباب كشي پس از تكميل فرم هاي مربوطه و تعيين مبداء ، مقصد و تاييد نهايي رئيس كلانتري محل امكان پذير است .
سرهنگ ياردوستي با اشاره به اينكه ايام نوروز فرصت خوبي براي سارقان ايجاد مي كند از مردم خواست : در صورتي كه قصد اسباب كشي دارند حتما با كلانتري محل هماهنگ شوند و با رعايتسرهنگ ياردوستي با اشاره به اينكه ايام نوروز فرصت خوبي براي سارقان ايجاد مي كند از مردم خواست : در صورتي كه قصد اسباب كشي دارند حتما با كلانتري محل هماهنگ شوند و با رعايت نكات ايمني مانند استفاده از تجهیزات و قفل های ایمنی، صورت برداری از لوازم منزل و رعایت مسائل ایمنی زمینه وقوع سرقت را کاهش دهند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار