کره جنوبی قهرمان شد/ ایران به هفتمی بسنده کرد

در شانزدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی بانوان آسیا تیم ملی هندبال کشورمان در جایگاه هفتم ایستاد.

کره جنوبی قهرمان شد/ ایران به هفتمی بسنده کرد

به گزارش ایمنا، شانزدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی بانوان آسیا با حضور 8 تیم از 23 اسفند ماه در شهر سوان کره جنوبی آغاز و امروز با معرفی تیم‌های برتر به کار خود پایان داد.
17 هندبالیست از کشورمان به‌نام‌های سيران احمدی، مژگان قهرمانی، شقايق باپيری، سميره علی رمائی، الناز رمضانپور، نرگس شيخی، مريم يوسفی، هانيه لک، ساناز رجبی، مینا وطن‌پرست، فاطمه موسوی (از اصفهان)، سهيلا هيأت (از اصفهان)، صونا بيداد، الناز قاسمی، فاطمه خليلی، شيدا فلاحی و راضيه جانباز و طاهره مبری (سرپرست)، مرضيه يوسف (سرمربی)، نشمين شافعيان (مربی) و اکرم حبيب لو (فيزيوتراپ) در قالب تیم ملی هندبال بانوان روز جمعه 20 اسفند ماه برای حضور در این رقابت‌ها به کره جنوبی اعزام شدند.
تیم ملی کشورمان با چین، کره و ویتنام در گروه اول قرار داشت.
تیم بانوان ایران در نخستین دیدار خود به مصاف تیم قدرتمند چین رفت و با نتیجه 33 بر 8 اولین شکست خود در این رقابت‌ها را تجربه کرد. در دومین دیدار از این رقابت‌ها تیم ملی کشورمان مقابل تیم مدعی و میزبان کره جنوبی با حساب 44 بر 22 شکست خورد. در دیدار رده‌بندی و آخرین دیدار نیز ایران به مصاف ویتنام رفت.
در مرحله فینال این رقابت‌ها که امروز چهارشنبه دوم فروردین ماه برگزار شد کره جنوبی با نتیجه 30 بر 20 ژاپن را شکست داد و بر سکوی قهرمانی شانزدهمین دوره از مسابقات هندبال قهرمانی بانوان آسیا ایستاد.
تیم چین نیز در دیدار رده‌بندی با نتیجه 34 بر 26 از سد قزاقستان گذشت و عنوان سومی این رقابت‌ها را از آن خود کرد.
تیم ملی هندبال کشورمان که پنجمین حضور خود در این مسابقات را تجربه می‌کرد، به عنوان هفتمی این دوره از رقابت‌ها بسنده کرد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار