حضور اکیپ های امداد خودرو در ستادهای هدایت و اسکان مسافران

مسئول کمیته خدمات ستاد هماهنگی سفر شهر اصفهان گفت: اکیپ های سیار امداد خودرو در ستادهای هدایت و اسکان شهر و بسایر نقاط برای ارائه خدمات به مسافران حضور دارند.

حضور اکیپ های امداد خودرو در ستادهای هدایت و اسکان مسافران

به گزارش ایمنا به نقل از کمیته اطلاع رسانی و روابط عمومی ستاد هماهنگی سفر شهر اصفهان، حمیدرضا صبور در دومین نشست برنامه ریزی و هماهنگی ستاد سفر شهر گفت: امدادرساني به خودروها از جمله فعاليت هاي كميته خدمات است، بر این اساس بیش از 100 خودرو در نقاط مختلف شهر به شهروندان و مسافران نوروزی خدمت رسانی می کنند.
وی با اشاره به نیاز مسافران نوروزی به دستگاههای عابر بانک در مناطق گردشگری افزود: در سال گذشته فقط در باغ فدک دستگاههای عابر بانک موجود بود، ولی در سال جاری علاوه بر باغ فدک، پارک کوهستانی صفه و ناژوان نیز به دستگاههای عابر بانک مجهز شدند و هم اکنون در حال خدمات رسانی هستند.
مسئول کمیته خدمات ستاد هماهنگی سفر شهر اصفهان با اشاره به برنامه ریزی های شهری در راستای نظافت و زیبایی شهر در ایام عید افزود: اولين وظيفه كميته خدمات آماده سازي و زيباسازي شهر براي شهروندان و ميهمانان نوروزي است كه در اين راستا نيروهاي اين سازمان به صورت ۲۴ ساعته فعال هستند.
صبور ادامه داد: آمار جمع آوری زباله های شهری از 15 اسفند سال گذشته تاکنون به 1900 تن رسیده است.
وی اختصاص 300 دستگاه خودرو شامل تریلی های بزرگ و ماشین آلات کوچک برای جمع آوری زباله ها و زیباسازی شهر را از جمله فعالیت های این کمیته عنوان کرد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار