تدابير ويژه پليس اصفهان...

فرمانده انتظامي شهرستان اصفهان گفت: تدابير لازم براي امنيت و آرامش مردم در روز طبيعت انديشيده شده و واحدهاي گشتي اين كلانتري ها و يگان امداد ضمن حضور پررنگ در پاركها و تفرجگاه هاي سطح شهر، مراقب منازل خالي از سكنه مردم نيزخواهند بود.

تدابير ويژه پليس اصفهان...

به گزارش ایمنا، سرهنگ حسن ياردوستي فرمانده انتظامي شهرستان اصفهان گفت: پليس اصفهان در آمادگي کامل براي برقراري نظم و امنيت مردم در روز طبيعت به سر مي برد. وي از اعمال تدابير ويژه براي اين روز خبر داد و گفت: تمامي واحدهاي گشتي كلانتري ها و يگان امداد اين فرماندهي در اين روز، علاوه بر حضور پررنگ در پارك ها و تفرج گاه هاي سطح شهر و مراقبت از اموال و نواميس مردم با حضور محسوس و نامحسوس در محلات مراقب منازل خالي از سكنه نيز خواهند بود.
سرهنگ ياردوستي خاطرنشان ساخت: هدف از اجراي اين طرح در روز طبيعت، افزايش ايمني شهروندان عزيز مي باشد كه در اين خصوص از مردم فهيم شهرستان تقاضا مي كنيم با احترام گذاشتن به قانون و همکاري تنگاتنگ و صميمانه با پليس خاطره خوشي را در اين روز به يادگار بگذارند.
وي با اشاره به اينکه به لحاظ حضور اكثريت مردم در گردشگاه ها و خالي از سكنه بودن منازل گشت هاي ويژه جلوگيري از سرقت فعال خواهند بود ، افزود:خانواده هاي محترم با اقدامات پيشگيرانه، فرصت ارتکاب سرقت را از سارقين سلب نماييد و در موقع ترک منازل خود در اين روز نکات ايمني را مراعات نمايند.
سرهنگ ياردوستي توصيه هايي نيز به مردم كرد و با اشاره به احتمال وقوع بعضي حوادث در اين روز تاكيد كرد : والدين با مديريت صحيح بر رفتار جوانان و نوجوانان خود آنان را از خطرات و سوانح احتمالي و آسيب هاي اجتماعي در اين روز جلوگيري كنند .
فرمانده انتظامي شهرستان اصفهان يكي از مواردي كه باعث به وجود آمدن حوادث خطرناك در سطح شهر مي شود را سوار شدن تعداد زيادي از اعضاي خانواده در پشت وانت ها و تردد موتورسيكلت ها با چند ترك نشين و همچنين انداختن سبزه در وسط خيابان هاست كه از شهروندان مي خواهيم با رعايت قوانين راهنمايي و رانندگي و توجه به مسايل ايمني در تامين امنيت و آرامش شهر خود سهيم شوند و از بروز اتفاقات ناگوار جلوگيري نمايند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار