کاهش 25 درصدی تلفات جاده ای در ایام نوروز

جانشين فرمانده انتظامي استان اصفهان گفت: تلفات جاده‌ای استان نسبت به طرح نوروزي سال قبل 25 درصد كاهش يافت و رقم تصادفات منجر به فوت به طور چشمگيري پائين آمد، در حالی که حجم تردد خودروها از مسيرهاي استان افزايش يافته بود.

کاهش 25 درصدی تلفات جاده ای در ایام نوروز

به گزارش ایمنا، سرهنگ حسین حسین زاده جانشين فرمانده انتظامي استان اصفهان اظهار داشت: به لطف خدا ، تلاش مأموران پلیس و توجه شهروندان به رعایت اصول ایمنی از 25 اسفند 95 تا پایان 12 فروردین‌ماه 96 با کاهش 10 درصدی جرائم عادی و کاهش 20 درصدی وقوع جرائم مهم که باعث از بین رفتن احساس امنیت در بین مردم می‌شد مواجه شدیم.
وی افزود: در بخش تصادفات نیز به لطف خدا و رعایت قوانین و مقررات و توجه به توصیه‌ها از سوی مردم تلفات جاده‌ای استان نسبت به طرح نوروزی سال قبل 25 درصد کاهش یافت و رقم تصادفات منجر به فوت به طور چشمگیری پائین آمد و این در حالی بود که حجم تردد خودروها از مسیرهای استان نسبت به سال قبل افزایش یافته بود.
سرهنگ حسین زاده با بیان اینکه سرعت همواره به عنوان یکی از تخلفات حادثه‌ساز در جاده‌های استان بوده اظهار داشت: سخت‌گیر شدن قوانین برای مقابله با این‌گونه تخلفات و همچنین نصب دوربین‌های نظارت تصویری در همه مسیرهای استان و ارسال هوشمند پیامک تخلف به گوشی رانندگان متخلف باعث شد که امسال با کاهش تخلف سرعت غیرمجاز در جاده‌های استان مواجه باشیم.
جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان، ایام نوروز را صحنه بزرگ مشارکت مردم در امنیت عنوان کرد و گفت: همین که هرسال در این ایام حجم گسترده‌ای از مردم در کشور به راحتی و بدون هیچ‌گونه دغدغه و مشکلی جابجا می‌شوند و در این میان جرائم و تصادفات نیز کاهش پیدا می‌کند خود نشان‌دهنده امنیت بالا و ثبات در کشور عزیزمان است که امیدواریم با همکاری و همراهی مردم این روند همچنان تا پایان سال حفظ شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار