نباید ادمین‌های کانال‌های تلگرام بازداشت می‌شدند

رئیس فراکسیون امید مجلس با اشاره به لزوم همراهی نهادهای امنیتی با مردم، تاکید کرد که باتوجه به اصلاح‌طلب بودن همه بازداشت‌شدگان ادمین کانال‌های تلگرامی، شبهه سیاسی بودن آن از بین رفته است.

نباید ادمین‌های کانال‌های تلگرام بازداشت می‌شدند

رئیس فراکسیون امید مجلس با اشاره به لزوم همراهی نهادهای امنیتی با مردم، تاکید کرد که باتوجه به اصلاح‌طلب بودن همه بازداشت‌شدگان ادمین کانال‌های تلگرامی، شبهه سیاسی بودن آن از بین رفته است. وی همچنین گفت که انتظار از قوه قضائیه و نهادی ذی‌ربط این است که به‌سرعت این مشکلات را حل کنند.

به گزارش ایلنا، محمدرضا عارف با اشاره به بازداشت ادمین کانال‌های تلگرام اصلاح‌طلب در هفته پایانی سال گذشته اعلام کرد: به هر ترتیب ما در کشورمان هر سال یا دو سال یک بار، یک رویداد مهم سیاسی داریم و این درحالی است که مردم همواره به‌خوبی شرایط کشور، منطقه و اولویت‌های نظام را درک می‌کنند. او گفت: انتظاری که از نهادهای امنیتی و انتظامی می‌رود، این است که به این نگاه مردم توجه کنند و همه باید سعی کنیم که همراه مردم حرکت کنیم؛ چراکه امروز بیش از هر زمان دیگری به آرامش نیاز داریم. رئیس شورایعالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان خاطرنشان کرد: اتفاق‌هایی که در هفته آخر اسفندماه سال گذشته در راستای بازداشت چند نفر ادمین کانال‌های تلگرامی افتاد، درست نبود و بهتر بود که هرگز این اتفاق‌ها نمی‌افتاد. نماینده اصلاح‌طلب مردم تهران در مجلس یادآور شد: شبهه سیاسی بودن درباره این اتفاق برداشته شد؛ چراکه همه این ادمین‌های کانال‌های تلگرامی و فعالان رسانه‌ای از یک جریان سیاسی بودند. رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی همچنین اعلام کرد: انتظار داریم با سعه صدر بیشتری برخورد شود و حتی اگر خطایی رخ داده، به این افراد تذکر داده شود.


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار