۴۰ هنرمند برای گشایش رسمی پردیس سینمائی چهارباغ می آیند

مدیر امور سینمایی حوزه هنری اصفهان: پردیس سینمائی چهارباغ ۲۶ فروردین با حضور ۴۰ هنرمند سینمائی افتتاح می‌شود. اکنون این سینما با 4 سالن که در سالن اصلی 420 و 3 سالن دیگر با ظرفیت 120 و 80 نفر خدمت‌رسانی می‌کند. اردیبهشت ماه سال 96 سینما ساحل تبدیل به پردیس 6 سالن می‌شود

۴۰ هنرمند برای گشایش رسمی پردیس سینمائی چهارباغ می آیند

مدیر امور سینمایی حوزه هنری اصفهان گفت: پردیس سینمائی چهارباغ ۲۶ فروردین با حضور ۴۰ هنرمند سینمائی افتتاح می‌شود که اتفاق مثبتی در راستای هنر سینما در اصفهان است.
مصطفی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار در اصفهان با اشاره به افتتاح پردیس سینمائی چهارباغ اظهار داشت: این افتتاح به صورت رسمی با حضور مسئولان کشوری و استانی هنرمندان برگزار شده و اتفاق مثبتی در راستای هنر سینما در اصفهان است.
مدیر امور سینمایی حوزه هنری اصفهان با اشاره تخصیص اعتبار 3 و نیم میلیارد تومانی برای بهره‌برداری از نخستین پردیس سینمایی در اصفهان گفت: پردیس سینمایی چهارباغ قبلا تحت عنوان سینما خانواده با ظرفیت 460 نفر مشغول به کار بود اما هم‌اکنون با 4 سالن که در سالن اصلی 420 و 3 سالن دیگر با ظرفیت 120 و 80 نفر خدمت‌رسانی می‌کند.
وی افزود: سعی شده از بهترین تکنولوژی صوت و تصویر در این پردیس استفاده شود و بازدید برای عموم در این سینما آزاد است.
حسینی تصریح کرد: خبر خوب سینمایی دیگر این است که اردیبهشت ماه سال 96 سینما ساحل تبدیل به پردیس 6 سالن می‌شود و این ارزش‌گذاری به مردم اصفهان است اما این مهم نیاز به مساعدت سایر ارگان‌ها نیز است.
مدیر امور سینمایی حوزه هنری اصفهان گفت: اصفهان با توجه به جمعیت آن مطابق با استاندارد جهانی نیاز به 100 سالن سینما دارد؛ اما با این حال با ساخت پردیس چهارباغ و ساحل باز هم نیازمند به سالن‌های بیشتری برای سینما است؛ بسیاری از فیلم‌ها اگر در اصفهان اکران شود به دلیل ترافیک فیلم زود از پرده برداشته می‌شود پس از آن سینما ایران، همایون و اندیشه نیز به عنوان سینماهای دیگر اصفهان افزوده می‌شود.
وی با اشاره به افزایش مخاطبان سینمائی در اصفهان در ایام نوروز بیان کرد: تاکنون با افزایش مخاطب در سینما روبه‌رو بوده‌ایم، در تعطیلات نوروز نیز استان اصفهان با افزایش و رشد فروش و مخاطب روبه‌رو بود.
حسینی تصریح کرد: آمار رشد به گونه‌ای بوده که تهران و مشهد و اصفهان نسبت به سایر استان‌ها با افزایش مخاطب و فروش روبه‌رو بوده‌اند که این جای امیدواری دارد.
وی گفت: در تعطیلات نوروز فیلم‌های گشت ارشاد، ماجرای نیمروز و خوب، بد، جلف از فیلم‌های پرطرفدار بود که مورد استقبال مردم اصفهان قرار گرفت.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار