کرایه تاکسی و اتوبوس در اصفهان تا کنون افزایش نیافته است

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان: - هیچ گونه افزایش نرخ کرایه تاکسی و اتوبوس تا تایید مراجع ذی ربط در شهر اصفهان نخواهیم داشت. - پیش بینی ما تصویب افزایش ۱۲ درصدی کرایه تاکسی است - مصوبه افزایش 15 درصدی کرایه اتوبوس با مخالفت فرمانداری روبرو شد

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: هیچ گونه افزایش نرخ کرایه تاکسی و اتوبوس تا تایید مراجع ذی ربط در شهر اصفهان نخواهیم داشت.
علیرضا صلواتی در گفت‌وگو با مهر در خصوص افزایش نرخ کرایه تاکسی و اتوبوس در اصفهان در سال جاری اظهار داشت: تاکنون در این زمینه هیچ گونه افزایش نرخی اعلام نشده است.
وی با بیان اینکه شهرداری پیشنهاد افزایش حداکثر ۱۵ درصدی نرخ تاکسی و اتوبوس را به شورای شهر ارائه داده است، ابراز داشت: این میزان افزایش با توجه به افزایش هزینه‌های جاری از جمله دستمزد و نگهداری این وسایل نقلیه با توجه به نرخ تورم ارائه شده است.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان با بیان اینکه نرخ کرایه تاکسی در صورت تایید استاندار به عنوان رئیس شورای نظارت بر تاکسیرانی و مراجع ذی صلاح افزایش خواهد یافت، اضافه کرد: پیش بینی ما عدم موافقت با افزایش ۱۵ درصدی و تصویب افزایش ۱۲ درصدی کرایه تاکسی است.
وی در خصوص افزایش نرخ بلیت اتوبوس نیز گفت: در این زمینه نیز شهرداری افزایش حداکثر ۱۵ درصد و میانگین ۱۲ درصد را پیشنهاد داده است که پس از دریافت مصوبه شورای شهر با مخالفت فرمانداری روبرو شد و این در حالی است که شورای شهر بار دیگر بر روی مصوبه خود در خصوص افزایش ۱۵ درصدی پافشاری کرد.
صلواتی اضافه کرد: افزایش نرخ کرایه بلیت اتوبوس نیز با توجه به نظر شورای حل اختلاف اعلام خواهد شد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار