کادوی ویژه استقلال برای پرسپولیس/جایگاه چهارمی ذوب‌آهن به خطر افتاد

در روزی که آخرین امیدهای قهرمانی استقلال با توقف این تیم برابر گسترش فولاد رنگ باخت ذوب‌آهن هم در خطر از دست دادن سهمیه احتمالی پلی‌آف قرار گرفت.

کادوی ویژه استقلال برای پرسپولیس/جایگاه چهارمی ذوب‌آهن به خطر افتاد

به گزارش ایمنا، دومین روز از رقابت‌های هفته بیست و ششم لیگ برتر با برگزاری 2 بازی در تبریز و اصفهان آغاز شد و با نتایجی مشابه به پایان رسید.
ابتدا گسترش فولاد و استقلال در ورزشگاه بنیان دیزل به مصاف هم رفتند و به تقسیم امتیازات بازی قناعت کردند تا هم امیدهای آسیایی میزبان تبریزی برای کسب سهمیه احتمالی پلی‌آف کمرنگ شود و هم آرزوی میهمان تهرانی برای قهرمانی بر باد رود. به این ترتیب، اختلاف پرسپولیس صدرنشین با استقلال رده دومی به 11 امتیاز افزایش یافت. البته این احتمال وجود دارد که فردا فاصله تیم‌های اول و دوم جدول یک بار دیگر به 9 امتیاز کاهش پیدا کند و آن در صورتی است که تراکتورسازی صبا را ببرد و جای استقلال را بگیرد.
در ادامه تیم‌های ذوب‌آهن و صنعت نفت در ورزشگاه فولادشهر رو در روی یکدیگر قرار گرفتند و نتیجه‌ای مشابه آنچه در بنیان دیزل رقم خورده بود را تکرار کردند. به این ترتیب، نه تنها طلسم نبردن ذوب‌آهن وارد نهمین هفته شد که جایگاه چهارمی این تیم و کسب سهمیه احتمالی پلی‌آف هم به خطر افتاد زیرا اکنون این احتمال وجود دارد که فردا یکی از تیم‌های سپاهان یا نفت تهران با پیروزی در دیدارهای خود این رتبه را از ذوب‌آهن بگیرند.

نتایج دیدارهای روز دوم از هفته بیست و ششم لیگ برتر به شرح زیر است:
گسترش فولاد تبریز یک - استقلال تهران یک
گل‌ها:
علیرضا نقی‌زاده (74) برای گسترش فولاد؛ امید ابراهیمی (80) برای استقلال

ذوب‌آهن اصفهان یک - نفت آبادان یک
گل‌ها:
احسان پهلوان (52) برای ذوب‌آهن؛ امیر زلیکانی (65) برای نفت
15112/118/5

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار