روز تلخ تبریزی‌ها/ باخت عجیب مدعی قهرمانی به حریف فانوس به دست

در روزی که امید ماشین‌سازی برای بقا در لیگ برتر با قبول یک باخت دیگر ناامید شد شانس قهرمانی تراکتورسازی هم تقریباً به صفر رسید.

روز تلخ تبریزی‌ها/ باخت عجیب مدعی قهرمانی به حریف فانوس به دست

به گزارش ایمنا، سومین و آخرین روز از رقابت‌های هفته بیست و ششم لیگ برتر با برگزاری چهار مسابقه در چهار شهر مختلف کشور پیگیری شد.
در اولین بازی ماشین‌سازی در خانه به پدیده باخت تا آخرین امیدهای تیم تبریزی برای ماندگاری در سطح اول فوتبال کشور بر باد رود.
عجیب‌ترین نتیجه هفته اما در قم رقم خورد جایی که تراکتورسازی با سه گل مغلوب صبا شد و شانس بازگشت به رده دوم جدول را از دست داد. صبا که موقتاً در منطقه خطر قرار گرفته بود هم با این برد بار دیگر جایش را از سیاه‌جامگان پس گرفت.
سایپا با برتری برابر نفت تهران فاصله خود را با منطقه خطر مطمئن‌تر کرد. فینالیست جام حذفی با این باخت تا حدودی از هدف کسب سهمیه پلی‌آف آسیایی از طریق مسابقات لیگ برتر دور شد.
در آخرین بازی هفته سپاهان که در همان ابتدای بازی در ورزشگاه غدیر از فولاد عقب افتاده بود در ادامه کار را به تساوی کشاند. با این نتیجه طلایی‌پوشان فرصت گرفتن جای همشهری خود در رده چهارم جدول را از دست دادند اما همچنان در کورس رقابت بر سر کسب سهمیه احتمالی پلی‌آف لیگ قهرمانان باقی ماندند.
نتایج دیدارهای آخرین روز هفته بیست و ششم لیگ برتر به شرح زیر است:
ماشین‌سازی تبریز صفر - پدیده مشهد 2
گل‌ها:
حسین زامهران (73 و 79)

صبا قم 3 - تراکتورسازی تبریز صفر
گل‌ها:
امید جهانبخش (61 و 5+90) و میثم مجیدی (7+90) از روی نقطه پنالتی

سایپا تهران یک - نفت تهران صفر
گل‌:
بوگدان میلیچ (68)

فولاد خوزستان یک - سپاهان اصفهان یک
گل‌ها:
بختیار رحمانی (3) برای فولاد؛ مهرداد محمدی (29) برای سپاهان

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار