آخر هفته غبارآلود در انتظار اصفهان

رئیس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان: در بعضی مناطق به خصوص در نیمه شمالی و بخش غرب با توجه به وزش باد شدید موجب بلند شدن گرد و خاک شود. پیش‌بینی می‌شود برای فردا و چهارشنبه افزایش ابر نسبت به امروز بیشتر شود و به خصوص در روز چهارشنبه احتمال رگبارهای پراکنده را داشته باشیم.

آخر هفته غبارآلود در انتظار اصفهان

رئیس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: شرایط ممکن است در بعضی مناطق به خصوص در نیمه شمالی و بخش غرب با توجه به وزش باد شدید موجب بلند شدن گرد و خاک شود.
حسن خدابخش در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به شرایط ناپایدار جوی اظهارکرد: نقشه‌ها حاکی از آن هستند که برای روزهای آینده جو نسبتاً ناپایداری در استان داریم که انتظار می‌رود در چند روز آینده به شکل وزش باد و افزایش ابر دیده شود.
وی افزود: پیش‌بینی می‌شود برای فردا و چهارشنبه افزایش ابر نسبت به امروز بیشتر شود و به خصوص در روز چهارشنبه احتمال رگبارهای پراکنده را داشته باشیم.
رئیس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: در نواحی شمال غرب و شمال شرق استان وزش باد شدیدتری را پیش‌بینی می‌کنیم، بنابراین شرایط نسبتاً ناپایداری را در پیش خواهیم داشت و با توجه به رطوبت کم بارش‌ها خیلی قابل توجه نخواهند بود.
وی برای کسانی که در تعطیلات پیش رو قصد مسافرت دارند خاطرنشان کرد: شرایط ممکن است در بعضی مناطق به خصوص در نیمه شمالی و بخش غرب با توجه به وزش باد شدید موجب بلند شدن گرد و خاک شود که کاهش دید به دلیل گرد و غبار صورت گرفته و از شهروندان خواهشمندیم برای تردد در جاده ها احتیاط کنند.
خدابخش در پایان بیان کرد: در شهر اصفهان وزش باد نسبتاً شدید در پیش خواهیم داشت و برای اواخر روز سه‌شنبه و روز چهارشنبه احتمال بارش پراکنده در حد کم وجود دارد؛ نواحی شرق شهر اصفهان احتمال گرد و غبار دارند اما در حد شدید نخواهد بود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار