ذوب‌آهن امیدوار شد/ کار سخت پرسپولیس برای صعود

در پایان هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ذوب‌آهن به صعود شد و پرسپولیس کار خود را برای صعود دشوار کرد.

ذوب‌آهن امیدوار شد/ کار سخت پرسپولیس برای صعود

به گزارش ایمنا، در آغاز دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ذوب‌آهن به لطف پیروزی آسان برابر بنیادکار و البته توقف العین برابر الاهلی عربستان به صعود از گروه مرگ امیدوار شد. در سوی دیگر استقلال خوزستان علیرغم شکست در قطر برابر لخویا همچنان شانس خوبی برای صعود به مرحله بعدی دارد.
سرخابی‌ها اما وضعیت کاملاً متفاوتی دارند، با توقف پرسپولیس در ورزشگاه آزادی برابر الریان قطر حالا پرسپولیس برای اینکه صعودش به اما و اگر نکشد باید هفته آینده الاهلی عربستان را در زمین بی‌طرف شکست دهد اما نتیجه تساوی هم بنا به شرایطی می‌تواند باعث صعود پرسپولیس شود. استقلال اما با تساوی ارزشمندی که در ازبکستان از لوکوموتیو گرفت تقریباً صعود خود را قطعی کرد و در بازی‌های آینده با الاهلی امارات برای تعیین صدرنشین رقابت می‌کند.

گروه A/ صعود استقلال آسان شد
در هفته چهارم مسابقات این گروه استقلال در تاشکند مهمان لوکوموتیو بود که در نهایت آن دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید. پیروزی قابل انتظار الاهلی امارات برابر التعاون عربستان اما اماراتی‌ها را هم امتیاز با استقلال و بالاتر از این تیم در صدر جدول قرار داد.
نتایج گروه A در پایان هفته چهارم به شرح زیر است:
لوکوموتیو ازبکستان یک - استقلال یک
التعاون عربستان یک - الاهلی امارات 3

گروه B/ امیدواری استقلال خوزستان با وجود شکست
استقلال خوزستان در شبی که مهمان لخویای قطر بود بازی را خوب آغاز کرد و با یک گل پیش افتاد اما در ادامه 2 گل دریافت کرد تا با شکست برابر لخویا صدر جدول را تقدیم به این تیم کند. در دیگر دیدار این گروه الجزیره امارات و الفتح عربستان امتیازات را تقسیم کردند.
نتایج گروه B در پایان هفته چهارم به شرح زیر است:
لخویای قطر 2 - استقلال خوزستان یک
الجزیره امارات صفر - الفتح عربستان صفر


گروه C/ بازی مرگ و زندگی در فولادشهر
نتایج این هفته این گروه باعث شد ذوب‌آهن امید زیادی به صعود پیدا کند. ذوبی‌ها خودشان در خانه موفق به شکست بنیادکار شدند و در بازی دیگر گروه نیز العین امارات و الاهلی عربستان امتیازات را تقسیم کردند تا همه چیز به سود ذوب‌آهن رقم بخورد. حالا ذوب‌آهن در صورت پیروزی در بازی بعدی برابر العین آن هم در فولادشهر می‌تواند جشن صعود را یک هفته زودتر برپا کند.
نتایج گروه C در پایان هفته چهارم به شرح زیر است:
ذوب آهن 2 - بنیادکار ازبکستان یک
العین امارات 2 - الاهلی عربستان 2


گروه D/ پرسپولیس کار خودش را سخت کرد
پرسپولیس در حالی که همه چیز را آماده می‌‌دید تا با پیروزی برابر الریان قطر هم به سمت صعود گام بلندی بردارد و هم انتقام شکست بازی قبل را بگیرد اما با تساوی بدون گل در خانه متوقف شد تا صعود این تیم به بازی برابر الهلال عربستان در هفته آینده گره بخورد. در دیگر دیدار گروه الهلال موفق شد در دیداری نه چندان سخت با یک گل از سد الوحده امارات عبور کند و در صدر جدول قرار بگیرد.
نتایج گروه D در پایان هفته چهارم به شرح زیر است:
پرسپولیس صفر - الریان قطر صفر
الهلال عربستان یک - الوحده امارات صفر

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار