دوئل 6 امتیازی در نقش‌جهان

2 حریفی که سودای رسیدن به رتبه چهارم جدول و کسب سهمیه پلی‌آف احتمالی لیگ قهرمانان آسیا را در سر دارند در یک تقابل 6 امتیازی با یکدیگر تلاش می‌کنند تا امیدهای خود را برای تحقق این هدف زنده نگه دارند.

دوئل 6 امتیازی در نقش‌جهان

به گزارش ایمنا، طلایی‌پوشان اصفهانی که چهار هفته مانده به اتمام رقابت‌های لیگ شانزدهم همچنان برای رسیدن به جایگاه چهارمی جدول تلاش می‌کنند در راستای به سرانجام رساندن موفقیت‌آمیز مأموریت خود آخر هفته جاری در ورزشگاه نقش جهان از حریفی پذیرایی خواهند کرد که هدف مشابهی را دنبال می‌کند.
گسترش فولاد با سه امتیاز کمتر از سپاهان و تفاضل گل بهتر نسبت به رقیب اصفهانی چهار پله پایین‌تر از این تیم رده‌ پنجمی بر پله نهم جدول رده‌بندی تکیه زده است. با این تفاسیر، تقابل رو در روی این 2 حریف به این دلیل یک بازی 6 امتیازی به حساب می‌آید که در آن میهمان تبریزی از این فرصت ویژه برخوردار است تا در صورت کسب همه امتیازات مسابقه، در جدول از حریف اصفهانی پیشی بگیرد.
مسلم است که طلایی‌پوشان اصفهانی به راحتی این اجازه را به آبی‌های تبریزی نخواهند داد. آنها که پس از روی کار آمدن زلاتکو کرانچار از 2 بازی آغازین خود در سال 96 یک برد قاطع خانگی و یک تساوی ارزشمند بیرون از خانه را کسب کرده‌اند آرام آرام در مسیر تحقق هدفشان حرکت می‌کنند. در این راه، دیدار خانگی برابر گسترش فولاد بهترین فرصت برای آنهاست تا با کسب حداکثر امتیازات ممکن از آن امیدهایشان برای کسب سهمیه احتمالی پلی‌آف لیگ قهرمانان را همچنان پُررنگ نگه دارند.
تقسیم امتیازات بازی در ورزشگاه نقش‌جهان احتمالاً مترادف با کمرنگ شدن رؤیای آسیایی برای هر 2 طرف خواهد بود به خصوص که به موازات سپاهان و گسترش فولاد همزمان 6 رقیب دیگر نیز کم و بیش برای تصاحب رتبه چهارم جدول دندان تیز کرده‌اند و این یعنی که کوچک‌ترین لغزشی به مثابه عقب افتادن از قافله این رقابت آسیایی خواهد بود.
آخرین تقابل سپاهان و گسترش فولاد در اصفهان به زمانی بازمی‌گردد که میزبان اصفهانی از هفته بیست و هشتم لیگ پانزدهم با حساب 2 بر یک میهمان تبریزی را در ورزشگاه فولادشهر شکست داد. درست عکس این اتفاق در دیدار رفت 2 تیم در ورزشگاه بنیان دیزل افتاد و میزبان تبریزی از هفته دوازدهم لیگ جاری با نتیجه‌ای مشابه میهمان اصفهانی را با شکست به خانه بدرقه کرد. آن باخت به قیمت سقوط سه‌پله‌ای طلایی‌پوشان در جدول تمام شد. اتفاقی که شاگردان کرانچار امیدوارند عکس آن در دیدار برگشت رخ دهد و در ادامه برای آنها صعود یک‌پله‌ای در جدول را در پی داشته باشد.
ترکیب احتمالی 2 تیم:
سپاهان: لی اولیویرا، موسی کولیبالی، شجاع خلیل‌زاده، عارف غلامی، احسان حاج‌صفی، میلاد سرلک، رسول نویدکیا، مهرداد محمدی، سرور جباروف، رضا میرزایی و مسعود حسن‌زاده
گسترش فولاد: کوروش ملکی، مرتضی اسدی، سیدمحسن حسینی، مصطفی اکرامی، بابک حاتمی، مگنو باتیستا، علیرضا نقی‌زاده، داریوش شجاعیان، رضا خالقی‌فر، لوسیانو پریرا و محمدامین درویشی

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار