نیمکت تیم ملی والیبال تکمیل شد

سعید رضایی به عنوان مربی تیم ملی والیبال انتخاب شد تا نیمکت این تیم در رویدادهای پیش رو تکمیل شود.

نیمکت تیم ملی والیبال تکمیل شد

به گزارش خبرگزاری ایمنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال ایران در سال 2017 در چهار رویداد لیگ جهانی، قهرمانان قاره‌ها، قهرمانی آسیا و انتخابی جهان شرکت می‌کند.
اردوی انتخابی این تیم از 19 فروردین ماه با حضور 14 بازیکن برای تست آغاز شده است و تمرینات آماده‌سازی نیز از روز شنبه 26 فروردین با شرکت 17 بازیکن به صورت رسمی شروع می‌شود.
سعید رضایی نیز به عنوان مربی به جمع کادر فنی تیم ملی والیبال اضافه شد تا نیمکت تیم ملی والیبال در رویدادهای پیش رو تکمیل شده باشد.
ایگور کولاکوویچ به عنوان سرمربی، پیمان اکبری (مربی) دراگان کوبیلسکی و سعید رضایی (کمک مربیان) و دکتر سیامک افروزی به عنوان پزشک، پنج نیمکت نشین تیم ملی والیبال در رویدادهای پیش رو خواهند بود.
همچنین امیر خوش خبر به عنوان سرپرست، دانیل میسیچ (مربی بدنساز)، حمید احمدی نیا (مدیر رسانه‌ای)، نوید مشجری (آنالیزور)، علیرضا پیشیاره (ماساژور) از دیگر اعضای کادر فنی تیم ملی والیبال هستند.
لازم به ذکر است بر اساس سیاست‌های کلان فدراسیون و برنامه ریزی های انجام شده چند مربی ایرانی دیگر در اردوهای تیم ملی به عنوان مربیان حاضر در اردو، به کادر فنی در برگزاری تمرینات کمک خواهند کرد.
برنامه چهار رویداد پیش روی تیم ملی والیبال مردان به قرار زیر است:
1- لیگ جهانی والیبال: دور مقدماتی لیگ جهانی سال 2017 از 12 تا 29 خردادماه با حضور 12 تیم در سطح یک این رقابت ها برگزار می‌شود. مرحله نهایی لیگ جهانی نیز 13 تا 18 تیرماه در برزیل برگزار می‌شود.
2- قهرمانی مردان آسیا: نوزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا 2017، از دوم تا دهم مردادماه در شهر «سورابایا» کشور اندونزی پیگیری می‌شود.
3- انتخابی مردان جهان: مرحله نهایی مسابقات انتخابی مردان جهان در قاره آسیا در دو کشور ایران و استرالیا پیگیری می‌شود که رقابت‌های تهران از 19 تا 23 مردادماه سال 96 برگزار می‌شود.
4- قهرمانان قاره‌ها: مسابقات والیبال قهرمانان مردان قاره‌ها از 21 تا 26 شهریورماه به میزبانی ژاپن برگزار می‌شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار