بدترین نماینده بهترین تیم شد

ذوب‌آهن که در قیاس با سایر نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان رقابت‌های امسال را خوب شروع نکرده بود تنها تیم ایرانی پیروز در چهارمین هفته از دور گروهی این مسابقات لقب گرفت تا معلوم شود که عملکرد تیم‌ها در آسیا بر اساس یک یا 2 مسابقه مشخص نمی‌شود.

بدترین نماینده بهترین تیم شد

به گزارش ایمنا، با سپری شدن 2 دور ابتدایی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ذوب‌آهن تنها تیم ایرانی به حساب می‌آمد که هیچ بردی را در این فصل از رقابت‌ها تجربه نکرده بود. تیم اصفهانی به ویژه پس از باخت دردناکش به الاهلی در یک دیدار به اصطلاح خانگی ضعیف‌ترین نماینده ایران تلقی شد.
2 برد پیاپی در 2 دیدار رفت و برگشت برابر بنیادکار در انتهای سال 95 و ابتدای سال 96 اما ورق را برای ذوب‌آهن برگرداند. تیم اصفهانی نه تنها مثل آبی‌های تهران و اهواز 7 امتیازی شد بلکه تنها تیم ایرانی لقب گرفت که در هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان برنده از زمین مسابقه بیرون آمد.
این وضعیت نشانگر آن است که عملکرد تیم‌ها در لیگ قهرمانان آسیا بر اساس یک یا 2 مسابقه مشخص نمی‌شود بلکه این رشته سر درازتری دارد همچنانکه اکنون 2 هفته مانده به پایان دور گروهی به سختی بتوان پیش‌بینی کرد که از چهار نماینده ایران در این مسابقات در نهایت کدامیک مجوز حضور در مرحله یک هشتم نهایی را به دست می‌آورند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار