تپسی به اصفهان رسید

سامانه هوشمند درخواست تاکسی تپسی از دیروز، چهارشنبه 23 فروردین‌ماه به صورت رسمی فعالیت خود را در اصفهان آغاز کرد. تپسی از طریق اپلیکیشن موبایل و پنل سازمانی، مسافران را با سفیران (رانندگان) مرتبط می‌سازد. هزینه‌ خدمات ارائه‌شده با توجه به زمان درخواست سفر (ساعات مختلف یا روزهای هفته)، مبدأ و مقصد سفر و دیگر عوامل مؤثر متغیر خواهد بود.

تپسی به اصفهان رسید
اصفهان‌امروز: سامانه هوشمند درخواست تپسی از دیروز، چهارشنبه 23 فروردین‌ماه به صورت رسمی فعالیت خود را در اصفهان آغاز کرد. این شرکت با وجود اینکه حدود یک سال از تاسیس آن می‌گذرد، با رشدی بسیار سریع توانسته به عنوان نخستین شرکت خدمات آنلاین تاکسی مستقر در تهران به شمار رود که خدمات خود را به شهرهای دیگر ایران گسترش می‌دهد. در اسفندماه سال گذشته نیز تپسی از آغاز به کار رسمی خود در کرج خبر داده بود. با وجود تمام حرف و حدیث‌ها و مناقشات پیرامون شرکت‌های تاکسی آنلاین و بحث آنها با اتحادیه آژانس‌ها و تاکسیرانی، به نظر می‌رسد این شرکت‌ها نه تنها فعالیت‌شان متوقف نشده بلکه در حال گسترش به دیگر نقاط کشور نیز هستند. روابط عمومی تپسی خبر از برگزاری نشست خبری در اصفهان داده که در آن مدیرعامل شرکت قصد تشریح برنامه‌های تپسی در استان اصفهان را دارد.

TAP30 چه می‌کند؟

تپسی سامانه هوشمند درخواست تاکسی است که در شهرهای تهران و کرج هم خدمات خود را ارائه می‌دهد. تپسی از طریق اپلیکیشن موبایل و پنل سازمانی (اینجا) ، مسافران را با سفیران (رانندگان) مرتبط می‌سازد. شهروندان نیز به راحتی، با دو کلیک می‌توانند درخواست خودرو دهند و سفری با کیفیت، ایمن و ارزان را تجربه کنند. تپ‌سی خدمات حمل‌ونقل ارائه نمی‌‌کند، بلکه تنها با ایجاد یک پل ارتباطی بین مسافران (افرادی که متقاضی استفاده از خدمات حمل‌ونقل هستند و با ثبت‌نام در تپ‌سی درخواست سفر را ارسال می‌‌کنند) و رانندگان (افرادی که مایل به ارائه خدمات حمل‌ونقل هستند و با ثبت‌نام در تپ‌سی درخواست سفر را دریافت می‌‌کنند) حمل‌ونقل مسافران را تسهیل می‌کند. برای عضویت در تپ‌سی و استفاده از تمامی خدمات آن، لازم است هر کاربر اقدام به ایجاد یک حساب کاربری در تپ‌سی کند. برای ایجاد حساب کاربری داشتن ۱۸ سال تمام شمسی و تکمیل فرم مشخصات از قبیل نام، نام خانوادگی و شماره‌ همراه لازم است. با توجه به این‌که اتصال به اینترنت برای استفاده از نرم‌افزارهای تپ‌سی ضروری است، کاربر می‌‌بایست اینترنت مورد نیاز را به‌انضمام سایر لوازم استفاده از نرم‌افزارهای تپ‌سی تدارک ببیند. هزینه‌ سفر نیز از طریق نرم‌افزارهای تپ‌سی محاسبه و به مسافر اعلام می‌شود. هزینه‌ خدمات ارائه‌شده با توجه به زمان درخواست سفر (ساعات مختلف یا روزهای هفته)، مبدأ و مقصد سفر و دیگر عوامل مؤثر متغیر خواهد بود و کاربر پس از مشاهده‌ قیمت و ارسال درخواست سفر (در خصوص مسافر) یا پذیرش درخواست سفر (در خصوص راننده) حق هرگونه اعتراض در این خصوص را از خود سلب و اسقاط می‌کند. همچنین هزینه‌ سفر که در هنگام درخواست برای مسافر نمایش داده می‌‌شود برای حداکثر سه نفر و بدون بار تعیین و محاسبه شده است و در صورتی که تعداد مسافران از این تعداد تجاوز کند یا مسافر دارای بار باشد، تپ‌سی مجاز خواهد بود قیمت تعیین‌شده را تغییر دهد و به‌تناسب تعداد مسافر یا میزان بار بر این مبلغ بیفزاید. مسافر، هزینه سفر (کرایه) را به یکی از دو روش زیر پرداخت می‌کند: نخست پرداخت اینترنتی از طریق نرم‌افزارهای تپ‌سی یا پرداخت نقدی به راننده. در صورتی که مسافر، مایل به پرداخت اینترنتی هزینه سفر باشد، می‌بایست با پرداخت وجه مورد نظر خود از طریق درگاه‌های بانکی پرداخت اینترنتی، اعتبار حساب کاربری خود را شارژ کند. در این ارتباط شرکت تپسی متعهد به تلاش برای ارائه‌ خدمات با کیفیت است و در این راه تلاش می‌‌کند با به‌روزرسانی نرم‌افزارها متناسب با نیاز کاربران سطح خدمات ارائه‌شده را ارتقا بخشد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار