آماده شرکت در رقابت‌های آغاز فصل نبودم/ از رکوردهایم راضی نیستم

دونده ملی‌پوش اصفهانی گفت: هر ساله مسابقات آغاز فصل اواخر اردیبهشت ماه برگزار می‌شد اما امسال این رقابت‌ها زودتر برگزار شد و آمادگی بدنی لازم را نداشتم.

آماده شرکت در رقابت‌های آغاز فصل نبودم/ از رکوردهایم راضی نیستم

فرزانه فصیحی در گفتگو با خبرنگار ایمنا در مورد شرایط رقابت‌های دو و میدانی آغاز فصل قهرمانی بانوان کشور، اظهار داشت: مسابقات آغاز فصل که انتخابی تیم ملی برای حضور در مسابقات کشورهای اسلامی که اواخر اردیبهشت ماه برگزار می‌شود نیز به‌شمار می‌رفت، اولین مسابقه در سال جدید بود که برای اولین‌بار در فروردین ماه برگزار می‌شد.
وی ادامه داد: در سال‌های قبل مسابقات آغاز فصل اواخر اردیبهشت ماه برگزار می‌شد اما امسال این رقابت‌ها خیلی زودتر از همیشه برگزار شد و از آمادگی بدنی لازم برخوردار نبودیم اما با این وجود توانستم در ماده 100 متر مقام اول و در ماده 200 متر مقام دوم را به ‌دست آورم.
از رکوردهایم راضی نیستم
فصیحی گفت: در مجموع از نظر مدالی نتیجه بدی به دست نیاوردم اما از رکوردهایم راضی نیستم. البته شرایط جوی هم زیاد مناسب نبود و باد شدیدی در ورزشگاه حافظیه می‌وزید.
دونده ملی‌پوش اصفهانی بیان کرد: تنها رقیبم مریم طوسی است و من و طوسی رقیبی در ایران نداریم و در مسابقات خودمان 2 نفر هستیم که با یکدیگر در رقابت هستیم.
دونده ملی‌پوش اصفهانی بیان کرد: دهم اردیبهشت ماه مسابقه لیگ طلایی در تک ماده در تهران برگزار می‌شود و دوندگان به صورت مستقیم از سوی فدراسیون برای حضور در این رقابت‌ها دعوت می‌شوند. هنوز فدراسیون دعوت‌نامه رسمی ارسال نکرده اما از آن‌جایی که من هم جزو نفرات اول این مسابقات بودم می‌دانم که جزو نفرات دعوت شده هستم. در این مسابقات در ماده 100 یا 200 متر شرکت می‌کنم.
وی خاطرنشان کرد: اردوهای تیم ملی پس از مسابقه لیگ طلایی شروع شود اما به احتمال زیاد من تمریناتم را در اصفهان شروع می‌کنم چون مربی‌ام به دلیل شرایط کاری نمی‌تواند همراه من به تهران بیاید و نهایتاً هفته پایانی را به همراه دیگر ملی‌پوشان در اردو تمرین می‌کنم.
فصیحی اضافه کرد: مسابقات قهرمانی آسیا نیز در تیر ماه و بعد از آن بازی‌های داخل سالن آسیا 60 متر در شهریورماه برگزار می‌شود. به کسب مقام در مسابقات قهرمانی داخل سالن خیلی امیدوار هستم و تمام هدفم کسب مدال در این رقابت‌ها و مسابقات کشورهای اسلامی است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار