بازدید اعضای کنفدراسیون سه‌گانه آسیا از آثار تاریخی اصفهان

رئیس هیأت سه‌گانه استان اصفهان گفت: اعضای هیأت رئیسه کنفدراسیون سه‌گانه آسیا در سفری یک روزه از اصفهان و آثار تاریخی کاشان بازدید می‌کنند.

بازدید اعضای کنفدراسیون سه‌گانه آسیا از آثار تاریخی اصفهان

رضا رهنما در گفتگو با خبرنگار ایمنا در خصوص حضور اعضای کنفدراسیون سه‌گانه آسیا به ایران، اظهار داشت: صبور رئیس فدراسیون سه‌گانه عضو هیأت رئیسه کنفدراسیون سه‌گانه آسیا است. جلسه امسال کنفدراسیون آسیا 10 خرداد ماه در تهران برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: هیأت رئیسه کنفدراسیون آسیا پس از پایان جلسه خود در تهران برای بازدیدی یک روزه از اصفهان و کاشان به اصفهان سفر می‌کنند و با شهردار و مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری اصفهان دیداری خواهد داشت.
رئیس هیأت سه‌گانه استان اصفهان با بیان این مطلب که یکی از سیاست‌های شهرداری اصفهان، معرفی اصفهان به عنوان برند باستانی و تاریخی به جهان است، عنوان کرد: در حال بررسی هستیم که در صورت امکان مسابقات بین‌المللی دوگانه را در مسیرهایی که اماکن تاریخی استان اصفهان قرار دارد برگزار کنیم.
رهنما با اشاره به این مطلب که زمانی که قرار باشد مسابقه‌ای در سطح بین‌المللی و از سوی فدراسیون جهانی برگزار شود باید در تمامی رده‌های سنی در 2 بخش آقایان و بانوان برگزار شود، خاطرنشان کرد: به دنبال ترفند و سیاستی برای متقاعد کردن کنفدراسیون جهانی هستیم که بتوانیم این مسابقات را صرفاً در بخش آقایان و تنها در یک رده سنی برگزار کنیم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار