جای پای شهروندان راوندی در بلوار حرم ماندگار شد

«همایش پیاده روی خانوادگی» با حضور بیش از یک‌هزار شهروند و عاشق به اهل بیت(ع) از فرهنگسرای المهدی(عج) سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان به مقصد امامزاده ولی بن موسی الکاظم (ع) راوند برگزار شد.

جای پای شهروندان راوندی در بلوار حرم ماندگار شد

جای پای شهروندان راوندی در بلوار حرم ماندگار شد

«همایش پیاده روی خانوادگی» با حضور بیش از یک‌هزار شهروند و عاشق به اهل بیت(ع) از فرهنگسرای المهدی(عج) سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان به مقصد امامزاده ولی بن موسی الکاظم (ع) راوند برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان؛ در این همایش، بانوان گوی سبقت را در حضور همیشگی شان در برنامه های فرهنگی ورزشی منطقه نسبت به آقایان در دست گرفتند و کودکان و نوجوانان نیز خانواده های خود را همراهی کردند.

این مراسم که به همت فرهنگسرای المهدی(عج) سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری با همکاری پایگاه‌های تابع منطقه، محبان چهارده معصوم و مرکز فرهنگی آستان امامزاده سلطان ولی بن موسی الکاظم(ع) راوند برگزار شد، بیش از یک‌هزار نفر به صورت دسته جمعی و منظم از مقابل فرهنگسرای المهدی (عج) با پای پیاده به آستان امامزاده ولی بن موسی الکاظم (ع) قدم گذاشتند.

حجت الاسلام سید علی موسوی امام جماعت آستان امامزاده سلطان ولی بن موسی الکاظم(ع) راوند، با توصیه خانواده ها به ورزش و ترویج فرهنگ ورزش همگانی، به نقل احادیثی از ائمه پرداخت و از مردم خواست فرصت تقریح و ورزش سالم را برای خانواده ها در نظر گیرند.

سیدهادی مسعودی علوی مدیر فرهنگسرای المهدی(عج) سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان نیز ضمن خیر مقدم به خانواده ها و تشکر از همکاری آنها در این همایش پیاده روی ابراز امیدواری کرد این همایش ها ادامه یابد و فعالیت های ورزشی دیگری نیز در منطقه استارت بخورد.

وی از همه کسانی که در برگزاری این مراسم همکاری داشتند قدردانی کرد و خواستار ادامه همکاری آنان با برنامه های فرهنگی ورزشی فرهنگسرای المهدی(عج) شد.

محمد حاجی فروش عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد کاشان، با تاکید بر اهمیت ورزش از لحاظ دینی، جنبه علمی ورزش را بسیار مهم برشمرد و بر لزوم آن تاکید کرد.

وی از استقبال بانوان از این همایش ابراز خرسندی کرد و پیاده روی را در سلامت جسم و روح بانوان بسیار مفید دانست.

حاجی فروش، تبیین ضرورت توجه بیشتر به ورزش همگانی و نقش ورزش در سلامتی، تشویق ‌مردم به تحرک و ورزش کردن جامعه، ایجاد روحیه نشاط و شادابی در بین شهروندان، تشویق به داشتن زندگی فعال و پویا، ارتقای سلامت مردم، ترویج و توسعه ورزش همگانی و تامین سلامتی جسم و روح بالا بردن روحیه نشاط را از جمله اهداف اینگونه برنامه های ورزشی عنوان کرد.

سخنرانی، اهدای بسته های فرهنگی، اهداء کتاب‎ نقاشی به همه کودکان حاضر در مراسم، قرعه کشی و اهداء جوایز نفیس و سکه به شرکت کنندگان، برپایی نماز جماعت مغرب وعشاء و دعای پرفیض توسل و معرفی مسیر سلامت منطقه راوند در بلوار حرم از ویژه برنامه های این همایش خانوادگی منطقه راوند بود.

«همایش پیاده روی خانوادگی» توسط فرهنگسرای المهدی (عج) سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان و با مشارکت مجمع محبان 14 معصوم، مرکز فرهنگی قرآنی آستان امامزاده ولی بن موسی الکاظم (ع) راوند، پایگاه های بسیج، نیروی انتظامی، پلیس راهور و سازمان اتوبوسرانی با استقبال پرشور شهروندان در منطقه راوند، طاهرآباد و خزاق برگزار شد.

شایان ذکر است: برپایی ایستگاه ورزش صبحگاهی روزهای پنجشنبه و پیاده روی بانوان توسط فرهنگسرای المهدی(عج) سه شنبه‌های هر هفته در «مسیر سلامت» منطقه راوند - بلوار حرم برگزار می شود.

انتهای خبر/

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار