حمایت از 131 یتیم تحت پوشش کمیته امداد

رییس کمیته امداد منطقه سه اصفهان از حمایت 126نفر از معتکفین مساجد شهر اصفهان از فرزندان یتیم تحت حمایت آن اداره در ایام اعتکاف و ایام البیض و در قالب طرح اکرام ایتام خبر داد .

حمایت از 131 یتیم تحت پوشش کمیته امداد

به گزارش ایمنا، احمد رضا رضایی، رئیس کمیته امداد منطقه سه اصفهان گفت: این حامیان در ایام ولادت مولای متقیان حضرت علی علیه السلام و ایام البیض به منظور بهره گیری بیشتر از فیوضات ماه مبارک رجب و همچنین فراهم کردن حداقل امکانات رفاهی، تحصیلی و تامین کمک هزینه های درمان برخی ازفرزندان مدد جو، حمایت خود را از این تعداد یتیم اعلام کردند.
وی با اشاره به اینکه در سال گذشته 3 هزار و 300 خیر در طرح اکرام ایتام ثبت نام کرده اند افزود: 457 فرزند یتیم این اداره، تحت پوشش این طرح هستند.
رضایی با بیان اینکه 365 فرزند سرپرست بیمار و از کار افتاده این اداره هم تحت پوشش حامیان طرح محسنین هستند ،تصریح کرد: سه هزار و 916 حامی و خیر برای حمایت از نیازمندان با کمیته امداد منطقه 3 اصفهان همکاری می کنند.
شایسته ذکر است؛ در طرح اکرام ایتام و محسنین حامیان کمک به فرزندان یتیم و سرپرست از کار افتاده و بیمار را بر عهده دارند و ماهیانه مبالغی را به حساب آنان واریز می کنند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار