نشست حقوقی مشترک دانشکده های حقوقی فرانسه و نجف آباد

نشست حقوقی جامع مشترک دانشکده های حقوق فرانسه و دانشکده حقوق دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد 6 اردیبهشت ماه برگزار می شود.

سَویا رضایی- نشست حقوقی جامع مشترک دانشکده های حقوق فرانسه و دانشکده حقوق دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد 6 اردیبهشت ماه برگزار می شود.

عباس امینی دبیر اجرایی این نشست در مصاحبه با اصفهان امروز گفت: این نشست حقوقی جامع مشترک در گرایش های حقوق جزا و جرم شناسی، حقوق خصوصی، حقوق بین الملل و حقوق عمومی برگزار می شود.

وی ادامه داد: با توجه به استقبال دانش آموختگان حقوق از نقاط مختلف کشور مهلت ثبت نام تا روز دوشنبه 4 اردیبهشت ماه تمدید شده است و علاقمندان می توانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر و نحوه ثبت نام با شماره های 09216967249 و 09304021815 تماس بگیرند و یا به دبیرخانه نشست واقع در دانشکده حقوق نجف آباد مراجعه کنند.

امینی در رابطه با اهداف برگزاری نشست های دانشکده حقوق نجف آباد گفت: دانشکده حقوق دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد بر پایه تعلیم و تربیت نیروی علمی متخصص، متعهد و اخلاق مدار در عرصه های فعالیت های حقوقی، آگاه سازی و آموزش حقوق و تکالیف شهروندی، بومی سازی و ارائه مدل سازی در هماهنگی حقوق بین‌الملل با مبانی فقه و حقوق اسلامی، از جمله اهداف برگزاری نشست های علمی این دانشکده می باشد.

دبیر نشست اظهار داشت: دانشکده حقوق دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد در راستای اهداف گفته شده در زمینه برگزاری نشست های علمی در استان مقام اول را دارد و مراکز دانشگاهی داخل و خارج از کشور نیز طی مراودات و ارتباطات علمی به این مسئله آگاه هستند .

امینی به برگزاری نشست ها و سمینارهای شاخص این دانشکده طی یک سال و نیم گذشته اشاره کرد و گفت: نشست با کانون وکلای فرایبورگ آلمان، همایش جرائم سایبری با موسسه مانکس پلانک آلمان، سمینار تبیین گرایش علمی حقوق هسته ای با دانشگاه شیامن چین، همایش ملی فقه پویا رویکرد نوین در مسوولیت مدنی ، نشست تبیین سرمایه گذاری و توسعه در قانون سرمایه گذاری بین‌المللی با حضور 2 پروفسور از دانشگاه برازیلیا کشور برزیل، نشست اندیشه های حقوقی در تجارت بین‌الملل و داوری تجاری بین‌المللی از جمله این برنامه ها می باشد.

وی بیان داشت: این دانشکده علاوه بر برگزاری همایش ها و سمینار های ملی و بین‌المللی، سخنرانی ها و کارگاه های علمی و آموزشی طرح دعاوی در مراجع کیفری ، حقوقی و دیوان عدالت نیز از طرف این دانشگاه برگزار می کند.

دبیر نشست در معرفی دانشکده حقوق این دانشگاه گفت: دانشکده حقوق دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد از سال 88 به صورت یک دانشکده مستقل فعالیت علمی و پژوهشی خود را ادامه می دهد و داشتن هیئت علمی کارآمد و آشنا به مباحث روز یکی از نقاط عطف این دانشکده است و همچنین این دانشکده تنها دانشکده ای است در استان که تنوع گرایش های ارشد و دکتری حقوق را دارا می باشد .

امینی به رشته های ارشد و دکتری این دانشکده اشاره کرد و گفت: کارشناسی ارشد در رشته های حقوق جزا و جرم شناسی، حقوق خصوصی، حقوق عمومی، حقوق تجارت بین‌الملل و دکتری در رشته های تخصصی حقوق کیفری و جرم شناسی، حقوق خصوصی، حقوق عمومی و حقوق بین‌الملل در این واحد تدریس می شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار