بازی‌های هفته نکوداشت به هم نزدیک بود/ تیم را در دوران خستگی محک زدیم

سرمربی تیم هندبال ساحلی نامی‌نو گفت: به نحوی برنامه‌ریزی کرده بودیم که قبل از شروع مسابقات هفته نکوداشت اصفهان تمرینات سختی داشته باشیم تا در دوران خستگی هم بتوانیم تیم را محک بزنیم.

بازی‌های هفته نکوداشت به هم نزدیک بود/ تیم را در دوران خستگی محک زدیم

علی ربیع در گفتگو با خبرنگار ایمنا در خصوص سطح پنجمین دوره مسابقات هندبال ساحلی هفته نکوداشت اصفهان، اظهار داشت: تیم‌های زیادی از استان‌های مختلف در این رقابت‌ها حضور داشتند. از لحاظ کمی و کیفی بازی‌ها خیلی نزدیک بود و همه تیم‌ها آمده بودند تا خودی نشان دهند و برای کسب مقام شرکت کرده بودند.
سرمربی تیم هندبال ساحلی نامی‌نو گفت: تیم ملی هندبال ساحلی در قالب ۲ تیم نامی‌نو با ۹ ملی‌پوش و پیام صنعت با ۱۰ ملی‌پوش در این رقابت‌ها حضور داشت.
وی بیان کرد: تیم ملی در کوران تمرینات بود و چند ماه است برای حضور در مسابقات آسیایی سخت در حال تمرین است و برای اینکه خود را محک بزند در این دوره از بازی‌های هفته نکوداشت اصفهان شرکت کرد. طوری برنامه‌ریزی کرده بودیم که بازیکنان در دوران خستگی این بازی‌ها را انجام دهند تا ببینیم چه جوابی می‌دهند.
سرمربی تیم ملی هندبال ساحلی افزود: تیم‌های دیگری که در مسابقات هندبال ساحلی هفته نکوداشت اصفهان حضور داشتند سرحال بودند اما تیم ملی در خستگی این رقابت‌ها را انجام داد و خوشبختانه نتیجه قابل قبولی گرفت. امیدوارم بتوانیم در بازی‌های آسیایی هم دست پر برگردیم. برنامه‌ریزی شده است تا این دوره حتماً با مقام برگردیم و ۹۹ درصد این اتفاق هم خواهد افتاد.
ربیع اضافه کرد: کمتر از ۴۰ درصد بازیکنان تیم ملی برای حضور در مسابقات آسیایی تایلند، اصفهانی هستند.
ربیع خاطرنشان کرد: آخرین اردوی تیم ملی هندبال ساحلی با حضور ۱۴ بازیکن انتخاب شده از مسابقات هفته نکوداشت اصفهان ۹ اردیبهشت ماه در بندرعباس برگزار می‌شود و پس از آن ۱۵ اردیبهشت ماه تیم راهی مسابقات آسیایی تایلند می‌شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار