محسن یگانه در اصفهان می خواند

کنسرت محسن یگانه هشتم اردیبهشت ماه در تالار رودکی اصفهان برگزار می شود.

محسن یگانه در اصفهان می خواند

به گزارش ایمنا، محسن یگانه، خوانندۀ پاپ ایرانی متولد سال ۱۳۶۴ در شهر گنبد کاووس است. پدر او محمد رضا یگانه، یکی از شهیدان دفاع مقدس است و مادرش نیز در دانشگاه تدریس می کند. وی نواختن ساز گیتار را بدون استاد شروع کرد و مخالفت خانواده با پیگیری موسیقی موجب این شد که فرصتی برای آموزش ساز گیتار زیر نظر استادان مختلف را پیدا نکند و به تنهایی به نواختن گیتار ادامه دهد، تا جایی که در نوازندگی به حدی رسید که توانست خود این ساز را آموزش دهد. یگانه، تحصیل در رشتۀ مهندسی صنایع را به خاطر ادامۀ فعالیت های موسیقی رها کرد و اولین آهنگ خود را با نام «نشکن دلمو» با همکاری محسن چاوشی ساخت و منتشر کرد.

اولین آلبوم او با نام «سال کبیسه» نیز به صورت زیر زمینی منتشر شد و بعد از این آلبوم، یگانه فعالیت خود را با انتشار تک آهنگ ادامه داد. وی چندین سال به عنوان خوانندۀ غیر مجاز شناخته می‌شد تا این که بعد از مدتی تصمیم به اخذ مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گرفت و سرانجام در سال ۱۳۸۷ آلبوم «نفس های بی هدف» را با مجوز منتشر کرد. آلبومی که خیلی‌ها آن را به دلیل داشتن ۷۷ ترانه تکراری و از قبل شنیده شده، شکستی برای محسن یگانه می‌دانستند با این وجود، این آلبوم فروش موفقی داشت. آلبوم دوم او با نام «رگ خواب» در مرداد ۱۳۸۹ وارد بازار شد و ترانۀ «سکوت» آن بسیار مورد استقبال قرار گرفت و به عنوان محبوب‌ترین آهنگ سال ۱۳۸۹ شناخته شد. سومین آلبوم یگانه به نام «حباب» در مهر ۱۳۹۱ با ۱۴ قطعه وارد بازار شد.

جالب است بدانید محسن یگانه که طی اقدامی عجیب آلبوم «حباب» را آخرین آلبوم خود خوانده بود و گفته بود: «این آخرین آلبوم من است ولی آخرین کار من نیست! » به درخواست هوادارانش تصمیم خود را عوض کرد و تصمیم به انتشار مجدد آلبوم گرفت و این قول را به هوادارانش داد که پس از انتشار چند تک آهنگ کار آلبوم را دوباره آغاز کند و سرانجام در ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ آلبوم چهارم وی با نام «نگاه» منتشر شد. وی ترانه‌سرایی بیشتر قطعاتش را خود بر عهده دارد و برای خوانندگانی چون علی لهراسبی، رامین بی باک، پیمان زارعی، مهرداد مهریار و ... ترانه سروده و آهنگ تنظیم کرده است.

گفتنی است، وی تا کنون توانسته است تندیس بهترین اجرای زندهٔ موسیقی پاپ، بخش کارشناسی را به طور مشترک با احسان خواجه امیری، از اولین جشنوارۀ سالانۀ موسیقی ما در سال ۱۳۹۱ دریافت کند و همچنین دریافت تندیس سالن تئاتر نوکیای لس آنجلس (Nokia Theatre L.A. Live) و ثبت نام او به عنوان یکی از مشاهیر این تالار از دیگر افتخارات اوست.

علاقمندان برای شرکت در کنسرت این خوانندۀ موفق می توانند با تهیۀ بلیط از سایت رسا کنسرت، جمعه ۸ اردیبهشت ماه در دو سانس ۱۷:۳۰ و ۲۰:۳۰ به تالار رودکی مراجعه کنند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار