کشف ۶۰۸ میلیون ریال کالای قاچاق از سه واحد تخلیه بار در اصفهان

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف استان اصفهان گفت: طی بازرسی های اخیر از سه واحد تخلیه بار در اصفهان چندین قلم کالاهای قاچاق از جمله حلقه های DVD، هدفون و هدست خارجی و کولر گازی و پنل خارجی قاچاق به ارز ۶۰۸ میلیون ریال کشف و ضبط شد.

کشف ۶۰۸ میلیون ریال کالای قاچاق از سه واحد تخلیه بار در اصفهان

به گزارش خبرگزاری ایمنا، جواد محمدی فشارکی با اشاره به بازرسی های اخیر دو واحد تخلیه بار، اظهار داشت: در این بازرسی که در تاریخ ۶ اردیبهشت ماه از یک واحد صنفی تخلیه بار در اصفهان انجام شد، تعداد ۶ دستگاه کولر گازی و پنل خارجی قاچاق، به ارزش ۲۴۰ میلیون ریال کشف، جمع آوری و برای انجام سیر مراحل قانونی، تحویل مراجع ذیصلاح شد.

وی با بیان اینکه در تاریخ چهارم اردیبهشت امسال نیز در بازرسی های صورت گرفته مدیریت بازرسی اصناف تعداد ۱۱۴۰۰ حلقه DVD خارجی قاچاق کشف و ضبط شد، اظهار داشت: در بازرسی از یک واحد صنفی تخلیه بار در اصفهان، تعداد ۱۱۴۰۰ حلقه DVD خارجی قاچاق، ساخت کشور های چین و ژاپن، جمعا به ارزش ۱۹۸ میلیون ریال کشف، جمع آوری و برای انجام سیر مراحل قانونی، تحویل مراجع ذیصلاح شد.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف استان اصفهان همچنین ادامه داد: در بازرسی دیگری از یک واحد صنفی تخلیه بار در اصفهان، ۳۴۰ عدد هدست و هدفون خارجی قاچاق، ساخت کشور چین، به ارزش ۱۷۰ میلیون ریال کشف، جمع آوری و جهت انجام سیر مراحل قانونی، تحویل مراجع ذیصلاح شد.


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار