بیاتی: شاهد شکسته شدن بیش از سی رکورد جهان و المپیک بودیم

وزنه‌بردار پیشکسوت اصفهانی گفت: در مسابقات المپیک پیشکسوتان جهان که در نیوزیلند در حال برگزاری است، در دسته 69 کیلوگرم بر سکوی نخست ایستادم.

بیاتی: شاهد شکسته شدن بیش از سی رکورد جهان و المپیک بودیم

احسان بیاتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: هفدهمین دوره مسابقات المپیک پیشکسوتان در 30 رشته ورزشی با حضور 28 هزار ورزشکار از 208 کشور جهان در شهر اوکلند کشور نیوزیلند در حال برگزاری است.

وی افزود: از کشور ایران تنها نماینده حاضر در این مسابقات تیم وزنه‌برداری با 9 نفر ورزشکار شرکت‌کننده است و متأسفانه در سایر رشته‌ها حدنصاب مورد نیاز جهت کسب مجوز المپیک احراز نشده است.

وزنه‌بردار پیشکسوت اصفهانی با اشاره به رتبه کسب‌شده‌اش در این رقابت‌ها بیان داشت: در مسابقات دسته 69 کیلوگرم رده سنی 45 تا 49 سال، با بلند کردن وزنه‌های 92 کیلوگرم در یک‌ضرب و 121 کیلوگرم در دوضرب و با مجموع 213 کیلوگرم، مقام قهرمانی را کسب کردم.

وی یادآور شد: در این وزن 25 شرکت‌کننده حضور داشتند و نزدیک‌ترین رقیبان من از کشورهای ژاپن، فرانسه و آلمان بودند و در پایان رقابت‌های این دسته بعد از ایران، مقام‌های دوم و سوم به شرکت‌کنندگان ژاپن و نیوزیلند رسید.

بیاتی به سطح فنی مسابقات المپیک پیش‌کسوتان اشاره کرد و گفت: سطح رقابت‌ها بسیار بالاست و تا به امروز در رشته وزنه‌برداری مردان و زنان شاهد شکسته شدن بیش از سی رکورد جهان و المپیک بودیم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار