20 پروژه بهداشتی و درمانی در استان اصفهان

20 پروژه بهداشتی و درمانی ، امروز با حضور سید حسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت در استان اصفهان افتتاح شد

20 پروژه بهداشتی و درمانی  در استان اصفهان

20 پروژه بهداشتی و درمانی ، امروز با حضور سید حسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت در استان اصفهان افتتاح شد. این پروژه‌ها عبارت‌اند از:

*ساختمان 150تختخوابی المهدی (مجتمع بیمارستانی خورشید)

*توسعه بیمارستان و اورژانس و بخش تصویربرداری نوین بیمارستان کاشانی

* ساختمان تدبیر (مجتمع کلاس‌های آموزشی و مرکز آزمون) 6000 مترمربع

* تالار نفیس واقع در مرکز آموزش‌های ملی و منطقه‌ای (NRTC)

* مرکز آموزش‌های مجازی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان

* کلینیک و مرکز نوین تصویربرداری و سیتی اسکن مولتی اسلایس 16 بیمارستان شهدای لنجان

* مرکز نوین تصویربرداری بیمارستان نجف‌آباد (ام آر آی و سیتی اسکن مولتی اسلایس 16

*تالار فیروزه دانشگاه علوم پزشکی اصفهان

* دوازده مرکز خدمات جامع سلامت و پایگاه سلامت در جای‌جای استان اصفهان

وزیر بهداشت در مراسم افتتاحیه پروژه تالار نفیس گفت: حقیقتاً اصفهان علاوه بر اینکه مهد دین و دانش و فرهنگ و هنر است در تاریخ کشور ایران به‌ویژه در دوران دفاع مقدس نشانی از ایثار و فداکاری است. هاشمی ضمن تشکر ویژه از همه افراد به جهت پررنگ شدن خدمت در دولت تدبیر و امید تصریح کرد: در دولت روحانی انصافاً علیرغم مشکلاتی که در بخش بهداشت و درمان بوده و هست با فداکاری و حمایت‌هایی که از جانب مقام معظم رهبری،رئیس‌جمهور،اعضای دولت و مجلس شاهد پیشرفت‌ها و رشد قابل‌توجه هستیم. وی خاطرنشان کرد:در حوزه بهداشت و درمان خطوطی ترسیم‌شده که باید عملی شود. به گفته هاشمی در مسیر اجرای طرح تحول سلامت بی‌انصافی‌هایی در مورد بخش بهداشت و درمان شد به‌ویژه به جامعه پزشکی و پرستاری. وی با اشاره به اینکه اکنون از میان 190 کشور که درگذشته جایگاه 153 را داشتیم به جایگاه 120 ام رسیدیم تصریح کرد: این نشان‌دهنده رشد در این بخش است اما بازهم حوزه سلامت نیاز به توجه دارد و در این راستا همه نهادها به‌ویژه رسانه‌ها باید کمک کنند.

وزیر بهداشت در ادامه درباره افتتاح 20 پروژه درمانی ، بیمارستانی و آموزشی در اصفهان گفت:این اقدامات در راستای وظایف نظام برای خدمت بیشتر به مردم است. هاشمی افزود:دولت هم در مسیر طرح تحول سلامت تلاش‌های فراوانی کرده است شاید اگر در دولت قبل به‌اندازه دولت تدبیر و امید برای ساخت بیمارستان و تجهیز و راه‌اندازی تخت‌های بیمارستانی تلاش می‌کرد دیگر کمبودی نباید می‌داشتیم. هاشمی همچنین در مراسم افتتاح ساختمان المهدی بیمارستان خورشید تصریح کرد:در استان اصفهان هم تعداد طرح‌هایی که امروز افتتاح می‌شود قابل‌توجه است.البته شروع عملیات بهداشتی و درمانی این مرکز از 20 روز دیگر است.وی تأکید کرد تعدادی از طرح‌ها هم بعد از ماه مبارک رمضان به بهره‌برداری خواهند رسید.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار