آیا تعرفه های پزشکی کاهش می یابد؟

وزیر بهداشت در حاشیه افتتاح پروژه های بهداشتی و درمانی در اصفهان در پاسخ به این سوال خبرنگار اصفهان امروز که چندی پیش اعلام شده تعرفه های پزشکی امسال کاهش می یابد؟گفت: هیچ تصمیمی سازمان برنامه و بودجه و هیئت وزیران در مورد تعرفه ها نگرفته است بنابراین به نظر می رسد فضاسازی است و باید صبر کنیم کارها بر اساس قانون پیش بروند.

آیا تعرفه های پزشکی کاهش می یابد؟

اصفهان امروز - وزیر بهداشت در حاشیه افتتاح پروژه های بهداشتی و درمانی در اصفهان در پاسخ به این سوال خبرنگار اصفهان امروز که چندی پیش اعلام شده تعرفه های پزشکی امسال کاهش می یابد؟گفت: هیچ تصمیمی سازمان برنامه و بودجه و هیئت وزیران در مورد تعرفه ها نگرفته است بنابراین به نظر می رسد فضاسازی است و باید صبر کنیم کارها بر اساس قانون پیش بروند.

سید حسن قاضی زاده هاشمی همچنین در پاسخ به این سوال خبرنگار صدا و سیما که در حال حاضر علیرغم اقداماتی که در راستای برنامه طرح تحول سلامت انجام گرفته اما هنوز خدمات درمانی در روستاهای ما آنطور که باید نیست و نارضایتی در روستاها برای دریافت خدمات درمانی زیاد هست تصریح کرد: شما چند بار روستا رفتید؟ این گزارش صحیح نیست . شما نه به روستا و نه به مناطق محروم می روید و از طرف خودتان قضاوت می کنید. این کار خوبی نیست چون این تریبون از پول بیت المال هست.

*با دولت مهربان تر باشید، کشور سود می برد

در ادامه که خبرنگار تاکید داشت مردم در گزارشی که از آنها گرفته شده اظهار نارضایتی کرده اند هاشمی پاسخ داد که اینها گفته های مردم نیست و گفته شماست. مردم در نظر سنجی نظر خود را اعلام می کنند . وی افزود : ما 6500 پروژه در روستاها داریم. قبل از این دولت در مثلا سیستان و بلوچستان45 درصد مراکز ما پزشک داشت اما حالا صد در صدشان پزشک دارند. وزیر بهداشت تاکید کرد: ما3500 خانه بهداشت و مراکز بهداشتی را فقط در روستاها ایجاد کردیم و پرداخت از جیب مردم در روستاها را به سه درصد کاهش دادیم. بنابراین به نظر من حرف مردم را منعکس کنید و قضاوت خودتان را منعکس نکنید.کمی با دولت مهربانتر باشید. کشور سود می برد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار