پرسپولیس هیچ موقعیتی نداشت/ گل‌های بچگانه دریافت می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن تیمش را شایسته پیروزی برابر پرسپولیس دانست و گفت: شاید جزو معدود بازیهایی بود که پرسپولیس موقعیتی نداشت.

پرسپولیس هیچ موقعیتی نداشت/ گل‌های بچگانه دریافت می‌کنیم

به گزارش خبرنگار مهر ، سیدمجتبی حسینی پس از تساوی پرگل ۳ بر ۳ ذوب اهن و پرسپولیس در نشست خبری به خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی گفت: بازی زیبایی را شاهد بودیم و دو تیم فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتند.

وی افزود: با وجود اینکه در زمین حریف بودیم اما شروع خوبی داشتیم و توانستیم گل زودهنگامی بزنیم. گل دوم را هم زدیم اما روی غافلگیری گل خوردیم. برنامه داشتیم تا از آفسایدگیری فرار کنیم. مشکلی که ما داشتیم این است که گل های آسان و بچگانه می خوریم. در دیدارهای گذشته هم همینطور بوده است.

حسینی خاطرنشان کرد: اصلا کاری به مسائل حاشیه ای پرسپولیس نداشتیم و فوتبال خودمان را بازی کردیم. بازیکنان ما هفته هاست اینطور زیبا بازی می کنند اما همانطور که گفتم مشکل ما ساده گل خوردن است که باید این مشکل را برطرف کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن خاطرنشان کرد: پرسپولیس با اینکه قهرمان شده است اما در ورزشگاه آزادی موقعیتی برای گلزنی نداشت و تیم ما توانست به خوبی بازی را کنترل کند. این از معدود بازیهایی بود که سرخپوشان در ورزشگاه آزادی موقعیتی نداشتند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار