به‌دنبال استفاده از «پول‌های کلان» نیستیم

رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در استان اصفهان گفت: در تبلیغات ستاد انتخاباتی خط‌قرمزهایی را در نظر داریم و در این راستا منابع شبه‌دولتی و نهادهایی که به ارگان‌ها متصل هستند را کنار گذاشته‌ایم.

به‌دنبال استفاده از «پول‌های کلان» نیستیم

به گزارش تسنیم اصفهان، سید فرهاد قادریان صبح امروز در نشست خبری ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی که به میزبانی دفتر خبرگزاری تسنیم در استان اصفهان برگزار شد، اظهار داشت: آنچه که در فعالیت‌های ستاد انتخاباتی در ایام انتخابات متعارف است ابتدا ایجاد یک سازماندهی جغرافیایی است که در این راستا باید تقسیم بندی تخصصی و حرفه‌ای صورت گیرد، به این ترتیب با مشارکت قشرهای مختلف راهبردهای اساسی حوزه‌های تخصصی استخراج می‌شود و در اختیار کاندیدای مدنظر قرار می‌گیرد.

رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در استان اصفهان با بیان اینکه با آغاز دوره رسمی فعالیت‌های میدانی، فعالیت‌های تخصصی آغاز شده است، خاطرنشان کرد: برای همه سنین و گروه‌های مختلف فعالیتی در نظر گرفته شده تا در این مبارزه ارزشمند انتخاباتی حضور داشته باشند و امروز در گام دوم قرار داریم، امشب نیز همزمان با جشن ولادت امام حسین (ع) گام دوم فعالیت‌های تبلیغی میدانی و شهری آغاز می‌شود.


به‌دنبال هماهنگی کار تبلیغاتی منسجم هستیم

وی با اشاره به انسجام ستاد نخبگان و اصحاب رسانه با ستاد اصلی انتخاباتی تصریح کرد: به طور قطع به دنبال هماهنگی کار تبلیغاتی منسجم هستیم و هرجا هماهنگ‌تر و منسجم‌تر باشد فعالیت اثربخش‌تر نیز هست، اما حرکت‌های خودجوش مردمی قابل برنامه‌ریزی سازمانی نیست به این دلیل که برخی از دوستان شخصا احساس تکلیف کرده و با تامین منابع خود فعالیت می‌کنند.

رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در استان اصفهان افزود: تا امروز برای تشکیل 3 ستاد مستقل برنامه‌ریزی کرده و آماده برای افتتاح هستیم، بخشی از پیشکسوتان و اقشار شریفی هستند که آغاز به کار می‌کنند.

وی با بیان اینکه مسئولیتی که ستاد مرکزی بر عهده دارد هماهنگی ستادهای مردمی است، گفت: با این حال ما خود را بر حرکت‌های خودجوش مردمی نمی‌کنیم اما از هر حرکتی حداکثری حمایت خواهیم کرد.

قادریان بیان کرد: شهر اصفهان با توجه به 15 منطقه جغرافیایی، تقسیم بندی شده و در هر منطقه یک ستاد اصلی و حداقل 10 ستاد فرعی داریم و در هر شهرستان یک ستاد مرکزی مستقر نیز می‌شوند.

وی افزود: با توجه به اینکه عزم جدی برای استفاده از طیف دلسوز داشته‌ایم از اقشار و سنین و سلایق مختلف دعوت به همکاری کرده‌ایم و در ستاد به هر نحوی که هست از وجود دوستان استفاده کنیم.


به دنبال استفاده از پول‌های کلان نیستیم

رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در استان اصفهان ادامه داد: شورای سیاست‌گذاری متشکل از نخبگان سیاسی کشور است، پس از شورای اجرایی، دبیرخانه و دفتر تحلیل و طراحی داریم، امور شهر و شهرستان‌ها و ستاد حبیب، جوانان و یاس نیز در شرف راه‌اندازی هستند که این 3 ستاد ساختار مشخص و جدایی دارند تا سلایق مختلف سطح استان را پوشش دهند.

وی با بیان اینکه براساس تکلیف الهی و اجتماعی و یک وظیفه آرمانی شرعی به این میدان مبارزه نگاه می‌کنیم، خاطرنشان کرد: به همین دلیل راهبرد اصلی این جبهه در این مبارزه و دیگر مبارزه‌ها تقوا و طهارت است، به‌غیر از تقوا کار این جبهه پیش نمی‌رود، تقوای ستاد این است که تخریب صورت نگیرد و تهمتی زده نشود و آنچه قانون و شرع جایز نیست استفاده از اماکن دولتی است.

قادریان درباره استفاده برخی کاندیداها از منابع دولتی برای انتخابات و با توجه به رویکرد شفاف‌سازی حجت‌الاسلام رئیسی در زمینه هزینه‌ها و مصارف تبلیغاتی گفت: در ستاد استانی خط قرمزهایی داریم که بسیار جدی است، ما حتی در جزئیات نیز دقت‌های لازم را داریم، مانند اینکه حتی ماژیک مورد استفاده هم از اقلام دولتی نباشد، ما در این زمینه اعتقاد راسخ داریم، در این راستا منابع شبه‌دولتی و نهادهایی که به ارگان‌ها متصل هستند نیز تا امروز کنار گذاشته‌ایم.

رئیس ستاد انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی در استان اصفهان با بیان اینکه به‌دنبال استفاده از پول‌های کلان نیستیم، درباره برنامه‌ سفر حجت‌الاسلام رئیسی به اصفهان گفت: تاریخ قطعی هنوز مشخص نشده اما روزهای پایانی تبلیغات است و برنامه سفر هم برحسب تاریخی که مشخص می‌شود و شرایطی که پیش می‌آید، طراحی و اعلام می شود.

قادریان درباره تبلیغات در فضای مجازی بیان کرد: در حال حاضر این سامانه نوعی ستاد مجازی است که به صورت شبکه‌ای منتشر می‌شود و عضوگیری صورت می‌گیرد، امروز 2 کانال رسمی اطلاع رسانی داشته و به تعداد پیش‌بینی نشده‌ای نیز گروه‌ها و کانال‌های غیررسمی داریم، کانال رسمی ستاد مرکزی به اسم ستاد مرکزی استان اصفهان، و Esfahan_raisi ,esf_javavnan این 2 کانال رسمی ستاد به شمار می‌روند.


مسائل استانی در سفر حجت‌الاسلام رئیسی به اصفهان منعکس می‌شود

رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در استان اصفهان گفت: ستادها هرچه صورت دهند در نهایت باید تجلی را مردم در نامزد مدنظر ببینند و بخشی نیز با رصد مسائل مختلف استان در مناظرات و برنامه‌های استانی و سفر ایشان این موضوعات منعکس می‌شود.

وی در پاسخ به این سئوال که با توجه به مشکلات و چالش‌هایی که در استان اصفهان وجود دارد از جمله مسائل اقتصادی، خشکسالی، آب وغیره برنامه‌های حجت‌الاسلام رئیسی در این زمینه چیست و اینکه تا چه اندازه این مشکلات شناسایی شده است، گفت: گروه‌هایی، فعالیت‌هایی را در شناسایی و مسئله‌یابی و حل این مسائل را آغاز کرده و خود ایشان نیز عزم جدی در این راستا دارند، همچنین با کمک ستاد مردمی، مشکلات مسئله یابی و اولویت بندی می‌شود و در سفرها در اختیار ایشان قرار می‌گیرد.

قادریان درباره تعداد شهرستان‌هایی که ستاد حجت الاسلام رئیسی در آنها فعال می‌شود، بیان کرد: 24 شهرستان داریم که در هر شهرستان یک مسئول هماهنگی ستادهای مردمی منصوب می‌شود، برحسب شرایط جغرافیایی تعداد ستادهایی فرعی متنوع است، با فعالیت فشرده‌ای که در روزهای اخیر شده امروز حدودا مسئولان 24 شهرستان مشخص شده‌اند و در مراسم امشب احکام صادر و فعالیتشان از فردا آغاز می‌شود.


امشب؛ آغاز به‌کار ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در اصفهان

وی درباره برنامه‌هایی که برای برگزاری اجتماع اقشار مختلف در نظر گرفته شده است، گفت: امشب تجمع داخلی مسئولان شهرستان‌ها را در ستاد برگزار می‌کنیم و در زمینه سیاست‌های ستاد توجیه می‌شوند و پس از آن همزمان با نماز مغرب و عشاء مراسم آغاز به‌کار ستاد همراه با دعا در حسینیه‌ قصر منشی آغاز می‌شود، همچنین جشنی مختصر با سخنرانی حجت‌الاسلام مهدوی‌ارفع برگزار خواهد شد و پس از آن رونمایی فعالیت‌های انتخاباتی ستاد را در نظر داریم.

رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در استان اصفهان گفت: حدود 4 همایش شهری و 3 همایش استانی در پیش داریم که منجر به برگزاری همایش اصلی و حضور حجت‌الاسلام رئیسی در اصفهان است.

وی در پاسخ به این سئوال که درباره دغدغه‌های فردی و شنیدن درد و دل‌های مردم چه برنامه‌ریزی‌ای شده و اینکه آیا تریبونی برای ارتباط مردم با نمایندگان ستاد در نظر گرفته می‌شود، گفت: براساس ساز و کار پیش بینی شده کار ستاد مرکزی شکسته شده و 15 ستاد اصلی در سطح شهر داریم که مردم می‌توانند با مراجعه به ستاد پیشنهادات شخصی خود را منتقل کنند و با خط ارتباطی سریعی که با ستاد تهران وجود دارد این مسائل منتقل شده تا مردم شاهد اعلام مواضع صریح‌تر ایشان باشند.

قادریان درباره میزان تمایل و استقبال به حجت‌الاسلام رئیسی در نظرسنجی‌ها تصریح کرد: هنوز زود است که این نظرسنجی‌ها را قطعی بدانیم اما نکته مسلم این است که به شعار انتخاب شده وفادار باشند و از هر هجمه تخریبی در تبلیغات و مناظرات پرهیز کنند، از ستادها نیز به جدیت این مسئله خواسته شده و برداشت ما و تیم برنامه‌ریزی ایشان این است که مردم به نوعی از تخریب خسته شدند و باید در فضای شورانگیز و منطقی راهکارهای رفع مشکلات معیشتی مردم طرح و بحث شود و اگر این مسیر در عین منطق و ارائه برنامه‌های دقیق پیش رود فرجام خوبی در انتخابات دارد.

وی با بیان اینکه نخستین گردهمایی دوستداران و حامیان حجت‌الاسلام رئیسی در حوزه رسانه امروز عصر برگزار می‌شود، گفت: همچنین کارگروه‌های مختلف نیز امروز عصر تشکیل می‌شود، در این راستا تشکیل کارگروه رسانه‌ها، شبکه‌های اجتماعی و تدوین گران و اصحاب رسانه را در نظر داریم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار