در شرایط سختی تیم را تحویل گرفتیم/ انتظارات از گیتی‌پسند بالا رفته

کمک مربی تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: با توجه به جایگاه قهرمانی فوتسال گیتی‌پسند انتظارات از این تیم زیاد است و باید با همدلی بتوانیم این جایگاه را در لیگ برتر و جام باشگاه‌های آسیا حفظ کنیم.

در شرایط سختی تیم را تحویل گرفتیم/ انتظارات از گیتی‌پسند بالا رفته

احمد باغبانباشی در گفتگو با خبرنگار ایمنا در خصوص حضورش در تیم فوتسال گیتی‌پسند به‌عنوان کمک مربی، اظهار کرد: با علیرضا افضل از زمانی که هر ۲۲ بازیکن بودیم تا ادامه که به‌عنوان کمک مربی یا سرمربی تیم در کنار یکدیگر کار کردیم آشنا هستم و سابقه رفاقت و همکاری ما با یکدیگر بسیار طولانی است.

وی گفت: پیشنهاد حضورم در تیم فوتسال گیتی‌پسند به‌عنوان کمک مربی از سوی افضل بود و با توجه به شرایط و بررسی‌هایی که انجام دادم، این پیشنهاد را پذیرفتم.

باغبانباشی ادامه داد: شرایط سختی است و افضل تیم قهرمانی را تحویل گرفته است که مسلماً از تیم قهرمان هم انتظارات زیاد است که هم در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا و هم در لیگ برتر بتواند جایگاه خود را حفظ کند.

کمک مربی تیم فوتسال گیتی‌پسند بیان کرد: مهم‌ترین مسئله برای حفظ جایگاه و برآوردن انتظارات، همدلی و رفاقت بین کادر اجرایی تیم، بازیکنان و همه عوامل است. نفرات بزرگی در تیم فوتسال گیتی‌پسند حضور دارند و قطعاً آدم‌های بزرگ کارهای بزرگ انجام می‌دهند.

وی اضافه کرد: همه باید دست به دست هم دهند تا بتوانیم انسجامی که در تیم فوتسال گیتی‌پسند وجود دارد حفظ شود. گیتی‌پسند برند فوتسال ایران است و باید این جایگاه و نام را در لیگ برتر و همچنین جام باشگاه‌های آسیا حفظ کند.

باغبانباشی در خصوص انتقادهایی که از سیاست باشگاه گیتی‌پسند در مورد جذب بازیکنان غیربومی می‌شود و برنامه این باشگاه برای فصل جدید لیگ برتر، خاطرنشان کرد: چه با بازیکنان بومی و چه بازیکنان غیر بومی، مهم کمک کردن به تیم فوتسال گیتی‌پسند است و قطعاً اگر بدانیم که فوتسالیست بومی می‌تواند به تیم کمک کند ۱۰۰ درصد جذب تیم خواهد شد.

کمک مربی تیم فوتسال گیتی‌پسند با اشاره به اینکه لیگ برتر فوتسال از ۷ تیر ماه آغاز می‌شود، بیان کرد: تمرینات تیم از ۲۰ اردیبهشت استارت می‌خورد و بازیکنان در حال امضای قراردادهای خود با باشگاه و اضافه شدن به ترکیب تیم هستند.

وی گفت: امیدوارم با حمایت هواداران این تیم همچون گذشته تیم فوتسال گیتی‌پسند بر سکوی قهرمانی بایستد.


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار