آتش سوزی در ساختمان دو طبقه در بزرگمهر

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: پیش از شهر امروز ساختمان دو طبقه در خیابان بزرگمهر دچار حریق شد که در این حریق مرد ۳۵ ساله از مرگ حتمی نجات یافت.

آتش سوزی در ساختمان دو طبقه در بزرگمهر

محمد شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به حادثه آتش سوزی در ساختمان دو طبقه در خیابان بزرگمهر اظهار داشت: این حادثه در ساعت ۱۱ و ۵۸۸ دقیقه پیش از ظهر امروز به فرماندهی آتش نشانی اصفهان گزارش شد و در کمتر از سه دقیقه نیروهای امدادی از ایستگاه‌های چهار و پنج به محل حریق اعزام شدند.

وی با بیان اینکه در این ساختمان دو طبقه کارگاه چاپ بر روی اجناس تبلیغاتی فعالیت داشته است، افزود: در این حادثه مردی ۳۵ ساله که در این ساختمان حضور داشته در محل آتش‌سوزی محبوس شده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری اصفهان با بیان اینکه فرد محبوس در محل حریق از ناحیه دست و صورت دچار سوختگی شده است، اضافه کرد: این مجروح به بیمارستان سوانح سوختگی اصفهان انتقال یافت.

وی با بیان اینکه در محل این حریق یک گالن بنزین ۲۰ لیتری، تعدادی بطری ۱.۵ لیتری بنزین و کپسول گاز پیک نیکی وجود داشته است، ابراز داشت: علت این حادثه توسط کارشناسان آتش نشانی اصفهان در دست بررسی است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار