پیگیری تامین آب آشامیدنی اصلی‌ترین مطالبه مردم فریدن

استاندار اصفهان گفت: تامین آب آشامیدنی به عنوان یکی از اصلی‌ترین و مهمترین مطالبات مردم شهرستان فریدن با قوت در حال پیگیری است.

پیگیری تامین آب آشامیدنی اصلی‌ترین مطالبه مردم فریدن

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، رسول زرگرپور در نشست مجمع نمایندگان استان در فریدن اظهار داشت: مشکلات تامین آب آشامیدنی و کشاورزی از دیگر معضلات این منطقه است و در دو مرحله انجام می‌شود و بهسازی و بازسازی منابع آب موجود در حال انجام و منبع مورد نیاز این طرح در دست ساخت است.
وی با بیان اینکه مسائل و مشکلات حوزه انتخابیه فریدن، چادگان، بوئین میاندشت و فریدونشهر در 3 محور بررسی شد، افزود: مسائل مربوط به منابع طبیعی از مهمترین مشکلات این منطقه به ویژه برای مرتع‌داران و کشاورزان است که تصمیمات خوبی برای رفع آنها اتخاذ شد.
استاندار خاطر نشان کرد: منابع طبیعی در مورد کاشت گیاهان دارویی از جمله کرفس کوهی و موسیر در وسعت ده‌ها هکتاری اقدامات خوبی انجام داده و با اشتغالزایی در این زمینه امکان اجرای طرح جامع برای 4 شهرستان به منظور کشت گیاهان دارویی را هم فراهم کرده است.
وی با اشاره به اینکه برای ایجاد منابع آب جدید در شهرستان فریدن 80 کیلومتر لوله گذاری و هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است، گفت: مشاور این طرح، آن را برای وزرات نیرو ارسال کرده است و مقرر شد در یک ماه آینده مجوزهای لازم دریافت شود.
زرگرپور همچنین راه‌ها و ورودی شهرستان‌های فریدن و بوئین میاندشت را از دیگر مشکلات این بخش اعلام کرد و افزود: با وجود تلاش‌های انجام شده و زیرسازی و آسفالت برخی جاده‌های روستایی در فریدونشهر و پشتکوه، تصمیمات لازم برای رفع بیشتر مشکلات این حوزه گرفته شده است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار