افزایش تعداد دوربین های متحرک ثبت تخلف در سطح شهر

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: تا پایان سال جاری دوربین های متحرک برای ثبت تخلفات رانندگی در سطح شهر اصفهان افزایش می یابد.

افزایش تعداد دوربین های متحرک ثبت تخلف در سطح شهر

علیرضا صلواتی در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: شهروندان باید قانون و مقررات رانندگی را برای پیشگیری از هر گونه حوادث تلخ رعایت کنند.

وی افزود: در سال گذشته اعمال قانون تخلف رانندگانی که بر روی خط عابر پیاده توقف و یا از چراغ قرمز عبور می کردند به صورت جد دنبال و عملیاتی شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان ادامه داد: در این راستا با نصب دوربین های ثبت تخلف در چهارراهها تخلف عبور از چراغ قرمز و توقف روی خط عابر پیاده 30 درصد کاهش پیدا کرده است.

صلواتی با اشاره به اینکه در سال جاری دوربین های متحرک برای اعمال قانون رانندگان متخلف در سطح شهر تردد می کنند، ادامه داد: این دوربین ها بر روی خودروها نصب هستند و افرادی که خودروهای خود را در محل های غیر مجاز مانند ایستگاه اتوبوس و تاکسی، حریم تقاطع ها، محل پارک خودروهای جانبازان و معلولان توقف و یا خودرو خود را پارک دوبل کرده اند، جریمه می کنند.

وی با اشاره به اینکه اکنون دوربین های متحرک در مناطق 5 و 6 شهرداری اصفهان تردد می کنند، اعلام کرد: تا پایان سال جاری 5 دوربین متحرک جدید به دوربین های قبلی اضافه می شود تا تخلفات رانندگان را ثبت کند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار