رییس کمیته بین‌المللی پارالمپیک به اصفهان سفر می‌کند

رییس کمیته بین المللی پاراالمپیک به ایران و اصفهان سفر می‌کند.

رییس کمیته بین‌المللی پارالمپیک به اصفهان سفر می‌کند

به گزارش خبرگزاری ایمنا به نقل از سایت کمیته ملی پارالمپیک، فیلیپ کریون رییس کمیته بین‌المللی پارالمپیک که به دعوت کمیته ملی پارالمپیک کشورمان در ایران حضور خواهد داشت، در نخستین روز با سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان دیدار خواهد داشت.
فیلیپ کریون روز پنج شنبه چهاردهم اردیبهشت ماه مسابقات دو و میدانی قهرمانی معلولان و جانبازان را در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران افتتاح خواهد کرد.
بازدید از کمپ تیم‌های ملی و فدراسیون جانبازان و معلولان بخش دیگری از برنامه‌های پیش‌بینی شده رییس کمیته بین‌المللی پارالمپیک در روز پنج‌شنبه است.
بنا بر همین گزارش فیلیپ کریون دو سفر به استان های فارس و اصفهان خواهد داشت. همزمان با سفر سر فیلیپ کریون به فارس، وی ضمن ملاقات با خانواده مرحوم بهمن گلبارنژاد ورزشکار جانباز کشورمان که پس از وقوع سانحه ناگوار در پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو جان خود را از دست داد، با مقامات ورزشی استان و ورزشکاران پارالمپیکی استان فارس دیدار خواهد داشت.
سفر دوم استانی سر فیلیپ کریون استان اصفهان است. بازدید از مجموعه ورزشی جدید پارالمپیک اصفهان، دیدار با ورزشکاران پارالمپیکی استان و ملاقات با مسئولین استانی از مهم‌ترین برنامه‌های رییس کمیته بین‌المللی پارالمپیک در استان اصفهان خواهد بود.
رییس کمیته بین‌المللی پارالمپیک روز دوشنبه هجدهم اردیبهشت ماه پس از بازگشت به تهران در نشست خبری شرکت خواهد کرد.


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار