انتخابات پیش رو کاملا با آرامش برگزار خواهد شد

فرماندار چادگان گفت: انتخابات پیش رو کاملا با آرامش برگزار خواهد شد.

انتخابات پیش رو کاملا با آرامش برگزار خواهد شد

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی اسدپور صبح چهارشنبه، در همایش انتخابات سالم و نقش آفرینی بانوان در فرجام انتخابات که در مصلای شهر زیارتی رزوه با حضور ۳۰۰ نفر از بانوان این شهر برگزار شد اظهار داشت: سه بحران از آغاز انقلاب تا کنون در کشور تجربه شده است که فعالیت های لانه جاسوسی امریکا، گروگان گیری های نیروهای ضد انقلاب در آغاز انقلاب، جنگ تحمیلی و آثار مخرب برخی سیاست های ناملایم خارجی در حوزه های هسته ای این سه بحران بوده است.

وی همچنین گفت: قطع نامه هایی که در سال های پیش در فصل هفتم منشور سازمان ملل بر علیه ملت ایران وضع شد آثار سوئی را درپی داشت که این آثار اکنون و پس از چند سال خودنمایی میکند.

فرماندار چادگان ادامه داد: عملکرد دولت ها کاملا مشخص است و مردم فهیم و آگاه در بررسی و انتخاب آزادند و آنها هیچ نیازی به توصیه برای گرایش به یک سمت سیاسی خاص ندارند.

وی اضافه کرد: انتخابات در پیش رو کاملا با آرامش برگزار خواهد شد.

اسدپور همچنین به موضوع برجام هم اشاره کرد و گفت: هیچگاه رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و صحبت هایی که درباره مسئولان مذاکره کردند از یادها نخواهد رفت و کسانی که بدنبال تخریب و نقد غیر منصفانه برجام هستند بدانند معنی بصیرت در اعتماد قلبی و نه زبانی و ایمان به سخنان و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب است

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار