۱۸۳ جانباز فرهنگی در آران و بیدگل فعالیت می کنند

مدیر آموزش و پرورش آران و بیدگل گفت: هم اکنون ۱۸۳جانبازفرهنگی در آران و بیدگل فعال هستند، که وجود این تعداد جانباز فرهنگی نشان از توجه جدی مدیریت آموزش و پرورش به این قشر است.

۱۸۳ جانباز فرهنگی در آران و بیدگل فعالیت می کنند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد معدندار صبح چهارشنبه، در دیدار جمعی از جانبازان، رزمندگان و پیشکسوتان فرهنگی آران و بیدگل اظهار داشت: رشادت و ایثار جانبازان هشت سال دفاع مقدس و انقلاب اسلامی هیچگاه از ذهن‌ها پاک نخواهد شد و امروز هم با وجود ترکش‌ها و جراحت‌های شدیدی که به همراه دارند، همچنان پرشور در صحنه های نظام و انقلاب حضور دارند.
وی افزود: سربلندی امروز ایران اسلامی به‌ واسطه مقاومت و ایستادگی رزمندگان سرافرازی است که خالصانه برای دفاع از کیان مملکت اسلامی فعالیت کردند و این ایثار خود را همچون مدالی ارزشمند می‌دانند.
مدیر آموزش و پرورش آران و بیدگل جانبازان را یکی از مؤثرترین عاملان بقای فرهنگ ایثار و شهادت دانست و بیان کرد: فرهنگ ایثار و ایثارگری یکی از بزرگ‌ ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است.
وی با اشاره به اینکه هم اکنون ۱۸۳ جانباز فرهنگی در آران و بیدگل فعال هستند، گفت: وجود این تعداد جانباز فرهنگی نشان از توجه جدی مدیریت آموزش و پرورش به این قشر پر افتخار کشور است.
معدندار تصریح کرد: جانبازان با اقتدا به علمدار کربلا، دین خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ادا کرده اند و آرامش امروز در سایه خون شهدا و ایثار جانبازان محقق شده است.
وی حضور جانبازان که عمر خود را در راه ارزش های دفاع مقدس نهادند در آموزش و پرورش را بسیار با اهمیت دانست و از آنها به عنوان ولی نعمت آموزش و پرورش یاد کرد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار