بررسی بهینه سازی مصرف در علوم فنی و مهندسی در دانشگاه اصفهان

بیست و هشتمین ایده شو با موضوع بهینه سازی مصرف در علوم فنی و مهندسی در دانشگاه اصفهان برگزار می شود.

بررسی بهینه سازی مصرف در علوم فنی و مهندسی در دانشگاه اصفهان


به گزارش ایمنا، برگزار کنندگان ایده شو در تعریف این پدیده می گویند: «هر کسی حداقل یک فکر یا ایده‌ ای دارد که با تمام شور و اشتیاق به آن می‌پردازد، چیزی که شما را به هیجان می آورد، شور و اشتیاقتان را می افروزد، حرف زدنتان را سریعتر میکند و انرژیتان را چند برابر... ایده شو محلی است برای به اشتراک‌گذاری این تجربیات زندگی‌ساز، موضوعات مورد علاقه و شوق‌برانگیز و نقطه نظرات منحصربه‌فرد. ایده شو رویدادی است که به شما این فرصت را می دهد تا با بیان ایدۀ خود در بازه زمانی ۳ دقیقه، بتوانید ایده تان را ازلحاظ عامه پسند بودن برای حضار و قانع کننده بودن برای داوران فنی و فعالان اقتصادی، جهت راه اندازی یک کسب و کار بسنجید و در کنار دوستان خود با ایده های نوی دیگران آشنا شوید و شبکه ای از دوستان و متخصصین برای ارتباطات آتی خود ایجاد کنید.»

دانشگاه صنعتی اصفهان با همکاری شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان در نظر دارد روز چهارشنبه مورخ ۲۷ اردیبهشت سال ۹۶ در ساعت ۱۵، بیست و هشتمین رویداد ایده شو را برگزار کند.
ایده شو رویدادی است که افراد ضمن آن توانمندی های خود در زمینه ایده پردازی، بیان ایده، انتقال آن به دیگران را در محیطی دوستانه و در جریان مراسمی جذاب محک می زنند.
در این رویداد شرکت کنندگان مهارت ایده پردازی در ۲۰۰ دقیقه، ارائه هر ایده در ۳ دقیقه را کسب می نمایند.
این مراسم ۲۷ اردیبهشت در دانشگاه صنعتی، تالار ۸ برگزار می شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار