دوري از ليگ برتر به پیکره والیبال اصفهان‌ ضربه زد

سرمربي تيم واليبال رعد پدافند هوايي اصفهان گفت: سال‌ها است که والیبال اصفهان از لیگ برتر دور بود و این ضربه زیادی به پیکره والیبال اصفهان‌ زد.

دوري از ليگ برتر به پیکره والیبال اصفهان‌ ضربه زد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، تیم رعد پدافند هوایی اصفهان موفق شد در سال گذشته به مقام نایب‌قهرمانی لیگ دسته یک والیبال دست پیدا کند و مجوز حضور در لیگ برتر را کسب کند.

علی بهرامی‌نیا، سرمربی تیم‌رعد پدافند در این خصوص در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت:در لیگ یک دو گروه هشت تیمی وجود داشت، دور رفت و‌ برگشت انجام شد و پس از اتمام مرحله گروهی به مرحله یک‌چهارم صعود کردیم، در این مرحله هم نماینده همدان را شکست دادیم و به نیمه‌نهایی رسیدیم، با شکست نماینده ارومیه در نیمه‌نهایی به فینال صعود کردیم و سهمیه لیگ برتر را کسب کردیم، در فینال به نماینده قزوین باختیم و نایب‌قهرمان لیگ‌دسته یک والیبال شدیم.

وی در مورد شرایط کنونی تیم‌ رعد پدافند گفت: هنوز نشستی با باشگاه انجام نشده و فعلا تصمیم خاصی برای این تیم گرفته نشده است، باشگاه تمایل به تیم‌داری در لیگ برتر را دارد، اما بعید می‌دانم به تنهایی بتوانند این کار را انجام دهند، برای تیم‌داری و‌ بقا در لیگ برتر به یک اسپانسر خوب و ‌قوی نیاز است، امیدواریم با حمایت مالی اسپانسر‌ها از تیم‌رهد پدافند اصفهان بتوانیم شرایط خوبی را برای والیبال اصفهان رقم بزنیم.

سرمربی تیم‌رعد پدافند در پاسخ به سوال تأثیر حضور تیم از اصفهان در لیگ برتر والیبال افزود: سال‌ها است که والیبال اصفهان از لیگ برتر دور بود و این ضربه زیادی به پیکره والیبال اصفهان‌ زد، بچه‌هایی که در والیبال پایه کار می‌کردند در نهایت فقط می‌توانستند در مسابقات قهرمانی کشور شرکت کنند، اما قله آرزوی آن‌ها این است که در لیگ‌ یک یک یا لیگ برتر دیده شوند.

بهرامی‌نیا در خصوص استفاده از بازیکنان بومی در لیگ برتر خاطر‌نشان‌کرد: از شرایط لیگ برتر از لیگ یک متفاوت است، البته پتانسیل خوبی هم در والیبال اصفهان داریم که در تیم‌های لیگ برتری حضور‌ دارند، اما برای در اختیار گرفتن این بازیکنان به منابع مالی خوبی نیازمندیم، اولین هدف تیم رعد پدافند باید ماندن در لیگ برتر باشد و با برنامه برای رسیدن به اهداف بزرگتر کار کند.

وی در پایان افزود: مسئولان استان باید توجه بیشتری به والیبال کنند، کمی بیشتر به والیبال سوق پیدا کنند، والیبالی که در کشور با اقبال مردم رو به رو است، امیدوارم مسؤولان دو باشگاه بزرگ اصفهان، ذوب‌آهن و سپاهان، که هزینه‌های گزافی را در خصوص فوتبال انجام می‌دهند، کمی هم در والیبال سرمایه‌گزاری کنند تا شاهد پیشرفت هرچه بیشتر والیبال در اصفهان باشیم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار