شبکه آبیاری مادی های ناژوان احداث می شود

مدیر طرح ساماندهی ناژوان اعلام کرد: در سال جاری برای جلوگیری از خشک شدن درختان ناژوان احداث مخازن آب و شبکه آبیاری انهار و فضای سبز این منطقه در دستور کار قرار دارد.

شبکه آبیاری مادی های ناژوان احداث می شود

حسن شفیعی در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: سر منشأ تمام مادی های شهر اصفهان به عنوان شبکه آبرسانی قدیم شهرها و روستاها از منطقه ناژوان بوده است.

وی با اشاره به اینکه در منطقه ناژوان بیش از۵۰ کیلومتر مادی اصلی و فرعی وجود دارد، افزود: با توجه به پدیده خشکسالی و کم آبی، متأسفانه در سالیان اخیر شاهد خشکی بسیاری از انهار و مادی های ناژوان بوده ایم اما به دنبال تاکیدات شهردار، شورای اسلامی شهر و کمیته عالی ناژوان، تصمیم بر این است که مادی هاو انهار ناژوان که به هر دلیل دچار خشکی شده اند، احیا و بازسازی شوند.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان تصریح کرد: این تصمیم با حمایت کشاورزان و باغداران مناطق مشرف به ناژوان همراه شده است.

وی ادامه داد: طی سالهای گذشته برای بیش از ۱۷ کیلومتر از ۵۰ کیلومتر مادی ناژوان شبکه آب احداث شده و امروزه شاهد فعالیت چشمگیر خدمات شهری و فضای سبز در مادی ها هستیم.

شفیعی گفت: در سال جاری شبکه آبیاری کل مادی های ناژوان با پشتیبانی های مالی شهرداری اصفهان تامین می شود و در این راستا تأییدیه های لازم از معاونت خدمات شهری شهرداری اصفهان اخذ شده تا مادی های ناژوان امسال احیا شوند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار